بروزرسانی سیستم سوییفت در بانک مشترک ایران و ونزوئلا

جشن هفتمین سالگرد تاسیس بانک مشترک ایران-ونزوئلا با حضور مدیرعامل این بانک، اعضای هیات مدیره، مدیران و کارکنان برگزار شد. در این مراسم مدیر عامل بانک ضمن تبریک وشادباش به مناسبت هفتمین سالگرد تاسیس بانک مشترک به بیان استراتژی فعلی و آتی و سایر موارد پرداخت.

به گفته داوود بنایی استراتژی اصلی بانک مشترک ایران و ونزوئلا در مقطع کنونی، ارائه خدمات بانکی متناسب با انتظارات، توقعات و خواسته‌های مشتریان بانک بخصوص در حوزه بانکداری بین المللی، با بهره‌گیری از آخرین خدمات بانکداری نوین است و بر اساس همین استراتژی، تمامی همکاران در تمامی رده‌های سازمانی صف و ستاد با تکیه بر دانش و تجربه در جهت دستیابی به این اهداف می بایست منسجم و چابک عمل ‌کنند. در همین راستا سیستم سوئیفت بانک مشترک ایران- ونزوئلا همانند کلیه بانکهای داخلی کشور به روز رسانی شده و قادر به ارائه خدمات گسترده بانکی است.

وی در ادامه با اشاره به این که به منظور موفقیت در عرصه بانکداری و خلق ارزش پایدار برای تمامی ذی‌نفعان، بانک مشترک با تکیه بر داشته ‏های ارزشمند خود به اجرای برنامه استراتژیک در راستای اهداف اساسی خود همت گمارده است گفت: در این رهگذر، این بانک در تلاش است جایگاه خود را در صنعت بانکداری ارتقا بخشد و این مهم تنها در سایه همفکری، همکاری و پیاده‏ سازی تفکر در عمل حاصل می‏ شود و نتایج ارزشمندی را برای سازمان رقم می‌زند.

بنایی در پایان جلسه با توصیه به اینکه با همدلی و وفاق سازمانی، پرتوان‌تر و مصمم‌تر از گذشته در ایفای وظایف و مسئولیت‌های سازمانی و حرفه‌ای‌ خود که همانا برنامه‌ریزی برای حفظ سود تمامی ذینفعان اعم از کارکنان، سهامداران و مشتریان است، حرکت کرده و تلاش خواهیم کرد در به حرکت درآوردن چرخ‌های اقتصادی کشور نقش موثرتری ایفا کنیم.
 

کد خبر 16551

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 14 =