رونمایی از ۳ سامانه تسهیل تجاری در کشور

مراسم رو نمایی از دستاوردهای فناورانه شرکت دانش بنیان" همیشه پویا" بیست و سوم بهمن ماه سال جاری در شیراز برگزار خواهد شد

مراسم رو نمایی از دستاوردهای فناورانه شرکت دانش بنیان "همیشه پویا "بیست و سوم بهمن ماه سال جاری در شیراز برگزار خواهد شد. طی این مراسم از سامانه های چیگل، یاپست و چیتان رو نمایی خواهد شد. قرار است این سه سامانه در جهت تسهیل تجارت الکترونیکی وارد عرصه تجارت و اقتصاد کشور شوند.

به گزارش اگزیم نیوز مکان بازار اینترنتی "چیگل" با هدف توسعه صادرات کشور با همکاری شرکت همیشه پویا، یکی از شرکت‌های برتر دانش بنیان در استان فارس و مشارکت و حمایت هلدینگ بانک توسعه صادرات ایران راه اندازی شده و هدف از آن ارتقای بازاریابی محصولات ایرانی در جهان و توسعه صادراتی کشور است.

 "چیتان" نیز یک سرویس تجارت الکترونیکی خاص است که از طریق یکپارچه سازی با بزرگترین سامانه های اینترنتی جهان، Ebay و amazon  برخی از کالاهای مورد نیاز صنعت و صنایع دفاعی کشور را با قیمت بسیار پایین تر از شرایطی که تحریم ها تحمیل کرده بود، تامین خواهد کرد.خرید کالا از این سامانه به طور مستقیم از Ebay و amazon صورت می گیرد و پرداخت از طریق کارت شتاب میسر است.

"یاپست" سرویس قدرتمند پست مستقیم الکترونیک موسوم به EDM است که قویترین خدمات بازاریابی و توزیع مویرگی در داخل ایران و آسیا را فراهم می کند. این سامانه ابزاری قدرتمند، آسان و سریع برای مسئولین روابط عمومی سازمانها، واحد تبلیغات و اطلاع رسانی شرکت ها و موسسات و عموم مردم جهت توسعه کسب و کار، روابط فردی و اجتماعی است.

در این برنامه مهندس افشانی، استاندار فارس، دکتر مُر رئیس پارک علم و فناوری فارس، دکتر علی صالح آبادی مدیر عامل بانک توسعه صادرات ایران و نماینده شرکت پست ایران به ایراد سخنرانی خواهند پرداخت. ضمنا در این مراسم از 9 تامین کننده اول کالای ایرانی در چیگل تقدیر به عمل خواهد آمد.

 

 

 

کد خبر 16666

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 0 =