فصل جدید همکاری‌های تجاری تهران-ایروان

سفیر ارمنستان در دیدار با قائم‌مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت و ریاست کل سازمان توسعه تجارت، روابط تجاری دو کشور را دارای قدمت و سابقۀ درخشان توصیف کرد

به گزارش اگزيم نيوز به نقل از سازمان توسعه تجارت ایران، مجتبی خسروتاج، رئیس کل سازمان توسعه تجارت ایران، میزبان تومانیان سفیر ارمنستان در ایران بود.

در این نشست هماهنگی برای برگزاری نمایشگاه اختصاصی ایران در ایروان به عمل آمد و همچنین مسائل مرتبط با صادرات ماشین‌آلات کشاورزی ایران به ارمنستان و کشت فرا سرزمینی مورد بررسی قرار گرفت.

در ادامۀ نشست، سفیر ارمنستان با ابراز خوشحالی از پیگیری‌های مثبت سازمان توسعه تجارت برای توسعۀ روابط تجاری با کشور متبوع خود، گفت: برای برگزاری نمایشگاه اختصاصی ایران در ارمنستان تمام اقدامات لازم را برای حضور شرکت‌های مرتبط و علاقمند ارمنی در نمایشگاه به کار خواهیم گرفت.

وی در خصوص صادرات ماشین‌آلات کشاورزی ایران به ارمنستان تأکید کرد: ایران رقبایی جدی ایران در این زمینه دارد که طرف ایرانی با برقراری ارتباط با انجمن‌های کشاورزی و ایجاد تعامل با مصرف کننده می‌تواند سهم بیشتری از بازار مصرف را با معرفی مزیت‌های ماشین‌آلات خود به‌دست آورد.

گفتنی است؛ نمایشگاه اختصاصی ایران از 31 شهریور تا 3 مهرماه توسط شرکت سهامی‌ نمایشگاه‌‌های بین المللی در ایروان برگزار خواهد شد.

کد خبر 21378

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 15 =