نخستین دوره DBA بازار سرمایه اسلامی، بهمن امسال آغاز می شود

نخستین دوره DBA بازار سرمایه اسلامی توسط انجمن مالی اسلامی ایران و با مشارکت سازمان بورس و اوراق بهادار، بهمن امسال آغاز می شود

نخستین دوره DBA بازار سرمایه اسلامی توسط انجمن مالی اسلامی ایران و با مشارکت سازمان بورس و اوراق بهادار، بهمن امسال آغاز می شود. بنابر اعلام روابط عمومی انجمن مالی اسلامی ایران، دوره DBA بازار سرمایه اسلامی در قالب سه نیمسال تحصیلی برگزار شده و طی آن، دانشجویان دروسی همچون اقتصاد پولی و مالی پیشرفته، روش تحقیق در مالی اسلامی، مهندسی مالی و مدیریت ریسک پیشرفته، بازار سرمایه اسلامی پیشرفته، مباحث پیشرفته در تجزیه و تحلیل مالی، مقررات تحلیلگری بازار سرمایه و سمینار در بازار سرمایه اسلامی را با رویکرد عملیاتی، خواهد گذراند.

لازم به ذکر است براساس تفاهمنامه فیمابین سازمان بورس و اوراق بهادار و انجمن مالی اسلامی، سازمان بورس و اوراق بهادار به دانش آموختگان دوره DBA بازار سرمایه اسلامی، دوره گواهینامه های حرفه ای اصول بازار سرمایه و تحلیلگری بازار سرمایه اعطا خواهد کرد.

همچنین براساس توافقنامه فیمابین انجمن مالی اسلامی و بانک قرض الحسنه رسالت، دانشجویان شرکت کننده در دوره DBA و MBA بازار سرمایه اسلامی میتوانند برای تأمین شهریه تحصیل در این دوره، از تسهیلات قرض الحسنه بانک رسالت استفاده کنند.

علاقه مندان به نام نویسی در دوره های DBA و MBA بازار سرمایه اسلامی تا 30 دی ماه جاری برای نام نویسی در این دوره ها فرصت دارند. اطلاعات بیشتر درخصوص جزئیات دوره های DBA و MBA بازار سرمایه اسلامی و شرایط نام نویسی در این دوره ها در پایگاه اینترنتی انجمن مالی اسلامی ایران به نشانی www.iaif.ir در دسترس علاقه مندان قرار دارد.

کد خبر 23261

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 3 =