اوضاع اقتصادی خوب نیست

خوانساري با بیان اینکه قطار اقتصاد ایران از ریل خود خارج شده است، گفت: اوضاع اقتصاد خوب نیست

به گزارش اگزيم نيوز، مسعود خوانساری در مراسم افتتاح خانه تشکل های اتاق تهران گفت: اوضاع اقتصادی در حال حاضر با مشکل مواجه است و قطار اقتصاد از ریل خارج شده و باید آن را به ریل بازگرداند.

رئیس اتاق بازرگانی تهران افزود: بخش خصوصی باید در این شرایط صدای رسایی ایجاد کند و بنابراین باید انسجام داشته باشیم. اتاق تهران نیز در تلاش است که بتواند صدای خود را به گوش دولت برساند.

وی تصریح کرد: قانون فضای کسب و کار، اتاق را مکلف کرده تا تشکل ها را ساماندهی کند که بر این اساس، مکانی فیزیکی برای استقرار تشکل ها تهیه شده و آیین نامه های متعددی برای کمک کردن به تشکل ها تدوین شده است.

خوانساری با اشاره به حمایت اتاق تهران از تشکل های اقتصادی گفت: در سال جاری ٢٤ تشکل در اتاق تهران ثبت شده که برنامه داریم در دو سال آینده تشکل های جدیدی را به ثبت برسانیم.

همچنين محمدرضا انصاری، نایب رئیس اتاق بازرگانی ایران در اين مراسم با بیان اینکه تشکل ها با عناصر حکومت مذاکره کرده و توسعه را پیگیری می کنند، گفت: هیات راهبردی در اتاق ایران شکل گرفته که با توجه به عضویت ١٨٠ تشکل در اتاق ایران، تلاش دارد که با نظرخواهی از تشکل ها، مسائل و مشکلات آنها را حل کند.

وی افزود: اتاق وظیفه دارد از موازی کاری تشکل ها جلوگیری کند که امسال تا قبل از پایان سال، رتبه بندی تشکل های اقتصادی را انجام خواهد داد.

به گفته انصاری، دور اول این رتبه بندی به زودی و ظرف دو تا سه هفته آینده اعلام خواهد شد، اگرچه ممکن است خطاهایی هم در کار باشد.

کد خبر 23501

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 14 =