حضور فعال شرکتهای قطعه ساز دانش بنیان

رایزن بازرگانی ایران در اندونزی از حضور ۵ شرکت دانش بنیان ایرانی تولید‌کننده لوازم و قطعات خودرو در دهمین نمایشگاه بین‌المللی قطعات خودرو در جاکارتا خبر داد

رایزن بازرگانی ایران در اندونزی از حضور 5 شرکت دانش بنیان ایرانی تولید‌کننده لوازم و قطعات خودرو در دهمین نمایشگاه بین‌المللی قطعات خودرو در جاکارتا خبر داد.

به گزارش اگزيم نيوز به نقل از سازمان توسعه تجارت ایران، انور کمری با اعلام این خبر افزود: این شرکت‌ها که در حوزه‌های نانو کامپوزیت، نانو پوشش‌های سخت، رنگ‌های ضد خوردگی، نانو سیال خنک کننده رادیاتور خودرو و پوشش دهی پی وی دی آینه‌های بغل فعالیت دارند، در پاویون ایران در دهمین نمایشگاه بین المللی صنعت خودرو و قطعات اندونزی (ایناپا) از 2 تا 4 فروردین 1397حضور خواهند یافت.

وی اظهار داشت: اردیبهشت‌ماه سال جاری به دنبال بازدید سعید سرکار، دبیر ستاد ویژه توسعه فناوری نانو و تعدادی از مدیران این ستاد در سفری به اندونزی با مقامات این کشور و گفتگو و تبادل نظر با وزیر صنایع و توسعه همکاری‌های نانو فناوری با پیگیری‌های نمایندگی جهموری اسلامی ایران در جاکارتا و رایزن بازرگانی، در آبان‌ماه هیاتی از شرکت‌های فعال در این حوزه، طی برنامه ملاقات رو در رو با شرکت‌های اندونزیایی، به میزبانی وزرات صنایع این کشور در جاکارتا، ضمن مذاکره با شرکت‌های علاقمند اندونزیایی، محصولات نانو فناوری خود را در معرض دید بازدید کنددگان قرار دادند.

 گفتنی است، بازار بزرگ اندونزی می تواند مقصد مناسبی برای تولیدات دانش بنیان کشور در حوزه‌های مختلف از جمله لوازم و قطعات خودرو باشد. این کشور با تولید سالیانه 1 میلیون 200 هزار دستگاه خودرو، پس از تایلند بزرگترین تولید کننده خودرو در جنوب شرق آسیا است.

کد خبر 23523

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 1 =