افزایش برگزاری نمایشگاه های ایران در عراق

ناصر بهزاد از برگزاری پنج نمایشگاه بازاریابی و معرفی محصولات ایرانی در عراق با مجوز سازمان توسعه تجارت ایران خبر داد

رایزن بازرگانی ایران در عراق  از برگزاری پنج نمایشگاه بازاریابی و معرفی محصولات ایرانی در عراق با مجوز سازمان توسعه تجارت ایران خبر داد.

به گزارش روابط‌عمومی سازمان توسعه تجارت ایران، ناصر بهزاد گفت: طی سال 1396 پنج نمایشگاه بازاریابی و معرفی محصولات ایرانی با مجوز سازمان توسعه تجارت ایران در عراق برگزار شده که مبین رشد 2.5 برابری در برگزاری این رویدادها است.

وی اظهار داشت: این رویدادها شامل نمایشگاه اختصاصی ایران در بغداد ، پاویون جمهوری اسلامی ایران در نمایشگاه بین‌المللی بازرگانی بغداد، پاویون ایران در نمایشگاه بین المللی نفت و گاز بصره، نمايشگاه اختصاصی ایران در نجف و  نمایشگاه اختصاصی ایران در کربلا بوده است.

بهزاد گفت: در نمایشگاه‌های برگزار شده تعداد 300  شرکت برتر ایرانی تولیدات خود را در بخش‌های  مختلف صنعتی، كشاورزي، معدني، تجاري و خدمات فني مهندسي به معرض نمایش گذاشتند .

رایزن ایران در عراق یادآور شد:  اقبال خوبی در افزایش تقاضای برای کالاهای ایران درعراق بوجود آمده و پیش‌بینی می شود تبلیغات مؤثر شرکت‌های ایرانی و حضور مداوم کالاهای ایرانی بتواند رشد خوبی در توسعه صادرات غیر نفتی کشوربه این منطقه ایجاد نماید .

کد خبر 23804

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 5 =