ورود استارت‌آپ‌ها در قالب صندوق هاي سرمايه گذاري جسورانه

هاموني: ورود سرمایه‌های ریسک‌پذیر در حوزه تامین مالی شرکت‌های دانش‌بنیان و استارت‌آپ‌ها در قالب صندوق‌های سرمایه‌گذاری جسورانه از جمله اتفاقات مهم اخیر در بازار سرمایه است.

اميرهاموني مدیرعامل فرابورس در گفتگو با اگزيم نيوز با اشاره به اهمیت ورود استارت‌آپ‌ها به فعالیت در حوزه‌های حسابرسی اظهار داشت: سرمايه گذاري در بخش تحقيق و پژوهش بايد در اختيار شركت هاي فين تك قرار گيرد زيرا  مقاله‌هایی که در این زمینه منتشر شده گویای آن است که این اقدام تاثیر سه برابری در رشد و سودآوری شرکت‌ها خواهد داشت.

وي با تاكيد بر چالش محور بودن اين رويداد در نمايشگاه فين استارز ٢٠١٨ ياداور شد: باتوجه به شناسايي نيازها و چالش هاي تكنولوژي ، در صورتي كه استارت آپ ها بتوانند ايده هاي نواورانه مبتني بر نرم افزارارايه كنند، سرمايه گذاران از اين ايده ها استقبال مي كنند.

هاموني هم زماني برگزاري فين استارز را با يازدهمين نمايشگاه بورس، بانك و بيمه را هم اوردي براي سرمايه گذاران و استارت آپ ها حوزه فناوري مالي دانست و افزود: فين استارز ٢٠١٨ بسيار چالش محور است اما با وجود همه مشكلات سال آينده نيز برگزار مي شود زيرا ما به دنبال نواوري در بازارهاي مالي هستيم.

مديرعامل فرابورس با تصريح بر اينكه هنگام ارايه اطلاعات شركت ها  فين تك ها مي توانند بهترين كمك را در جهت شفاف سازي اطلاعات ارايه كنند، گفت: تكنولوژي هاي مالي در زمان اعلام اطلاعات شركت ها به سامانه كدال مي توانند از انحصار و محدوديت اطلاعات به دست عده اي خاص جلوگيري كرده و همه سهامداران و سرمايه گذاران را در دريافت اطلاعات سهيم سازند.

 

وي با بيان اينكه به تازگی شاهد درخواست تامین مالی برای عرصه هنر و فرهنگ در قالب پروژه‌های سینمایی، فیلم‌نامه ، اماکن سینمایی و پردیس‌ها بوديم ، عنوان كرد: تامين مالي اين پروژه ها در  قالب صندوق‌های جسورانه در سال جاري قابل اجرا است.

کد خبر 24136

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 2 =