استقبال از ايده هاي استارتاپ ها براي نظارت موثرتر بر بازار سرمايه

دهقان: سازمان بورس از هر ايده اي كه نظارت بر بازار سرمايه را موثرتر كند، استقبال مي كند و در اين زمينه انواع سامانه‌هایی که بتواند افشای اطلاعات را سریع‌تر کنند از سوی سازمان برای همکاری مورد بررسی قرار خواهند گرفت.

روح الله دهقان مدیرعامل رایان بورس در گفتگو با اگزيم نيوز با اشاره به اینکه سازمان بورس از هر ایده‌ای که کمک کند نظارت بر بازار سرمایه موثرتر شود، استقبال می‌کند، اظهار داشت: استارت‌آپ‌ها می‌توانند در رویداد فین‌استارز با نیازهای بازار سرمایه آشنا شده و محصول مورد نیاز این بازار را تولید کنند.

به گفته دهقان در اين زمينه انواع سامانه‌هایی که بتواند افشای اطلاعات را سریع‌تر کند از سوی سازمان برای همکاری مورد بررسی قرار خواهد گرفت. 

 وی  با تاکید بر اینکه فرابورس ایران متولی بازار داریی‌های فکری است، گفت: با تامین مالی و نوآوری در فرابورس ایران این امید وجود دارد که جذب سرمایه برای استارت‌آپ‌ها و ایده‌های نو با سرعت بیشتری صورت گیرد.

مدیرعامل رایان بورس با ياداوري اين نكته كه رساندن سرمایه به استارت‌آپ‌ها به تسریع کار و توسعه آن‌ها کمک می‌کند، عنوان كرد: فرابورس چرخه تامین مالی فعالان فین‌تک را کامل کرده و اکوسیستم مناسبی را در اختیار استارت‌آپ‌ها گذاشته است كه به جرات ميتوان گفت كه فرابورس ایران در این حوزه خوب عمل کرده است.

وي با بيان اينكه فرابورس ایران فرصتی ارزنده را برای دیدار سرمایه‌گذاران و سرمایه‌پذیران فراهم کرده است، گفت: استارت‌آپ‌ها در حوزه بازار سرمایه و  پول فرصت بسیار خوبی به نام فین‌استارز دارند که می‌توانند با حضور در این رویداد  ضمن اشنايي با نیازهای اركان مختلف بازارهای مالی کشور در زمینه این چالش‌ها ايده ها و نوآوري هاي خود را ارايه كنند. 

دهقان ادامه داد: از سوي ديگر شرکت‌های سرمایه‌گذار نیز  با حضور موثر مي توانند زمينه ساز هم افزايي و همكاري بيشتر شوند که ماحصل آن پیشرفت هرچه بیشتر بازارهای مالی در کشور است.

مديرعامل رايان بورس با تاکید بر خدمات قابل ارائه از سوی استارت‌آپ‌ها، اظهار کرد: به عنوان مثال در زمینه‌ امضای ناشر در سامانه کدال ما احتیاج به آن داریم که راهکارهای جدیدی در حوزه امضای دیجیتال ارائه شود.

کد خبر 24137

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 10 =