قطع ارتباط مستقیم مودیان با ممیزین مالیاتی

جلسه کمیسیون با حضور مسئولان سازمان امور مالیاتی کشور و کارشناسان مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی برگزار شد و موادی دیگر از لایحه اصلاح قانون مالیات بر ارزش افزوده در دستور کار قرار گرفت

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی از بررسی موادی از لایحه اصلاح قانون مالیات بر ارزش افزوده در جلسه کمیسیون متبوعش خبر داد.

رحیم زارع در گفت‌ و گو با خبرگزاری خانه ملت، درباره نشست اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: جلسه کمیسیون با حضور مسئولان سازمان امور مالیاتی کشور و کارشناسان مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی برگزار شد و موادی دیگر از لایحه اصلاح قانون مالیات بر ارزش افزوده در دستور کار قرار گرفت.

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بر اساس مصوبه کمیسیون اقتصادی اصل بر صحت اظهارات مودی مالیاتی خواهد بود و سازمان امور مالیاتی و ممیزان آن سازمان نمی توانند اظهارنامه مودیانی که خریدها و فروشهای خود را در سامانه مالیات بر از ارزش افزوده ثبت می کنند، رد کنند.

نماینده مردم آباده، بوانات و خرم بید در مجلس شورای اسلامی،ادامه داد:سامانه مالیات بر ارزش افزوده به این منظور طراحی شده که از تحمیل مالیات غیرواقعی به تولیدکنندگان و سایر فعالان اقتصادی جلوگیری شود.

این نماینده مردم در مجلس دهم افزود:مهمترین هدف کمیسیون اقتصادی  مجلس از ایجاد سامانه مالیات بر ارزش افزوده که مورد موافقت وزیر اقتصاد و رئیس سازمان امور مالیاتی کشور نیز قرار گرفته است قطع ارتباط مستقیم مودیان با ممیزان ادارات مالیاتی است.

کد خبر 24361

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 0 =