بیست و هشتمین همایش سالانه سیاست های پولی و ارزی

به گزارش پایگاه خبری اگزیم نیوز، بیست و هشتمین همایش سالانه سیاست های پولی و مالی با موضوع اصلاحات ساختاری برای ثبات مالی 29 و 30 خرداد ماه جاری با موضوع« اصلاحات ساختاری برای ثبات مالی» در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران برگزارمی شود.

 محور های این همایش اصلاحات ساختاری و ثبات مالی،  ساختار سیاستگذاری پولی، نظارت بانکی و ثبات مالی، ساختار مالی دولت و ثبات پولی و مالی، اصلاح ساختار نظام بانکی: پیشرفت‌ها و چالش‌ها، ثبات مالی و بازار سرمایه، بیمه و صندوق­های بازنشستگی، رژیم ارزی و ثبات نرخ ارز، پایدارسازی تورم پایین و مدیریت نرخ سود برای حفظ ثبات مالی خواهد بود.

ثبات مالی؛ ضرورت­ها و چالش­ها، اثرات متقابل بازارهای مالی و ثبات مالی و اولویت­ بندی اصلاحات ساختاری برای ثبات مالی از موضوعات مهمی است که در همایش بیست و هشتم مطرح خواهد شد.

در پنل های تخصصی، کارشناسان حوزه بانکی و اقتصادی  حاضر در این همایش به  ارزیابی وضعیت نظام ارزی و بازار ارز، آثار نوسانات ارزی بر ثبات مالی، تراز پرداخت­ها، ذخایر ارزی و ثبات نرخ ارز، تعامل سیاست پولی و مالی برای حفظ ثبات ارزی، اصلاح ساختار صندوق توسعه ملی در راستای حفظ ثبات ارزی و ارتباطات بین‌المللی نظام بانکی و ثبات بازار ارز می پردازند.

 لازم به ذکر است دکتر علی صالح آبادی مدیرعامل بانک توسعه صادرات ایران نیز در پنل رژیم ارزی و ثبات بازار ارز حضور خواهد داشت.

کد خبر 24577

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 5 =