نشانه‌های رشد تجارت با عمان

به صورت متوسط ماهانه هزار نفر فعال تجاری در زمینه‌های مختلف از تمام مناطق کشور جهت راهنمایی و اخذ اطلاعات و مشورت های لازم به دفتر رایزنی بازرگانی ایران در مسقط مراجعه می‌کنند

رایزن بازرگانی ایران در عمان گفت: با توجه به اشتراکات فراوان فرهنگی و اجتماعی و روابط سیاسی حسنه ایران و عمان و تسهیل صدور روادید برای اتباع ایرانی در فرودگاه مسقط در اوایل سالجاری، تعداد مراجعات فعالان تجاری ایرانی به سفارت جمهوری اسلامی ایران در مسقط نسبت به مدت مشابه سال گذشته دو برابر شده است.

به گزارش اگزیم نیوز به نقل از روابط‌عمومی سازمان توسعه تجارت ایران، عباس عبدالخانی  اعلام این خبر افزود: به صورت متوسط ماهانه هزار نفر فعال تجاری در زمینه‌های مختلف از تمام مناطق کشور جهت راهنمایی و اخذ اطلاعات و مشورت های لازم به دفتر رایزنی بازرگانی ایران در مسقط مراجعه می‌کنند.

وی اظهار داشت: حوزه‌های مواد غذایی، مصالح ساختمانی، خدمات گردشگری سلامت و سرمایه‌گذاری در عمان جهت صادرات مجدد به بازارهای پیرامونی مهم ترین موضوع پرسش‌های تجار و بازرگانان ایرانی را شامل می‌شود.

خاطر نشان می‌سازد، بر اساس آمار گمرک جمهوری اسلامی ایران حجم مبادلات تجاری بین ایران و عمان در چهارماهه منتهی به تیرماه سالجاری ۱۱۶ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد داشته است.

 

کد خبر 25235

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 8 =