دور جدید حضور پیمانکاران در بازار عراق

با توجه به روابط نزدیک ایران با این دو کشور می تواند فرصت های مناسبی را برای پیمانکاران فراهم کند. در این رابطه با توجه به سفر برهم صالح، رییس جمهور عراق به تهران، به نظر می رسد حضور پیمانکاران ایرانی در این کشور پس از این تسهیل گردد

اگزیم نیوز مهمترین پروژه های بین المللی را در قالب مناقصه های بین المللی هر هفته برای اطلاع فعالان اقتصادی کشور معرفی می کند که می توانید این مناقصه ها را به تفکیک کشورهای مختلف و نوع مناقصه در جدول زیر مشاهده کنید.

بر اساس این گزارش در جدیدترین مناقصه های اعلام شده پروژه ها به صورتی متنوع تر و در حوزه های برق و نیرو، آب و فاضلاب، راهسازی و جاده، ساختمانی، نفت و گاز در معرض دید سرمایه گذاران قرار گرفته اند. در این رابطه دو کشور عراق و قطر در رابطه با جذب سرمایه گذار و پیمانکار در حوزه نفت و گاز اعلام آمادگی کرده اند.

این موضوع به خصوص با توجه به روابط نزدیک ایران با این دو کشور می تواند فرصت های مناسبی را برای پیمانکاران فراهم کند. در این رابطه با توجه به سفر برهم صالح، رییس جمهور عراق به تهران، به نظر می رسد حضور پیمانکاران ایرانی در این کشور پس از این تسهیل گردد.

در این رابطه فعالان بخش خصوصی خدمات فنی و مهندسی معتقدند عراق با توجه به بهبود اوضاع و سر و سامان گرفتن وضعیت این کشور می تواند به مقصد مهمی برای این قبیل خدمات تبدیل شود. به خصوص در حوزه هایی مثل نفت و گاز، برق و نیرو، آب و فاضلاب و راهسازی شرایط برای حضور جدی پیمانکاران ایرانی فراهم خواهد بود. 

کد خبر 25754

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 14 =