نوسازی و بازسازی صنایع کشور در بودجه ۹۸

فرشاد مقیمی انعطاف پذیری در جابجایی اعداد و ارقام و «تبصره ۱۸» به عنوان ۲ نقطه قوت لایحه بودجه سال آینده برای این وزارتخانه بویژه برای مباحث نوسازی و بازسازی صنایع و افزایش داخلی سازی یاد کرد

معاون امور صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت انعطاف پذیری در جابجایی اعداد و ارقام و «تبصره 18» به عنوان 2 نقطه قوت لایحه بودجه سال آینده برای این وزارتخانه بویژه برای مباحث نوسازی و بازسازی صنایع و افزایش داخلی سازی یاد کرد.

فرشاد مقیمی درباره لایحه بودجه سال 98 افزود: یکی از نقاط اصلی قوت این لایحه در موضوع تبصره 18 آن است که به مباحث نوسازی، بازسازی و راه اندازی واحدهای صنعتی و توسعه آنها با نگاه عمق بخشی ساخت داخل کمک می کند.

وی بیان داشت: این تبصره که در قانون بودجه سال 97 هم پیش بینی شده بود، با تغییرات جزئی و با شرایط بهتر و افزایش در مبالغ، در لایحه بودجه 98 هم دیده شده و از جمله در بحث صندوق های حمایت، ارائه تضمین ها برای تسهیلات ریالی بخش معدن و کمک های بلاعوض، تغییراتی مثبت داشته است.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت تاکید کرد: پیش بینی می شود تحریم ها در سال آینده نیز تداوم یابد، بنابراین انعطاف پذیری بودجه برای سال آینده مورد درخواست بوده و پیشنهاد شد، تا آنجا که ضرورت دارد به دولت اجازه داده شود تا جابجایی هایی در اعداد و ارقام انجام دهد.

منبع: ایرنا

کد خبر 26151

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 13 =