مردم دارایی خود را در معرض ریسک ارز قرار ندهند

بانک مرکزی همچنان که تا به حال نشان داده در موقع مقتضی تدابیر پیش بینی شده را عملیاتی خواهد کرد. زمان و نوع مداخله را بانک مرکزی تعیین می‌کند، نه فضا سازی دلالان و فرصت جویان

به گزارش اگزیم نیوز عبدالناصر همتی در یادداشتی درفضای مجازی با اشاره به ایجاد جنگ تبلیغاتی از سوی دشمنان علیه کشور نوشت: این روزها، متأسفانه برخی افراد وصاحب منصبان و بعضا ذینفعان، به تریبونی که دسترسی پیدا می‌کنند، با بی توجهی به جنگ تبلیغاتی و روانی دشمنان علیه کشورمان و درحد خود، آینده منفی را به غلط برای اقتصاد کشورمان به تصویر می‌کشند.

رئیس کل بانک مرکزی ادامه داد: دلالان و نوسان گیران هم سوار براین گونه القائات وبزرگ نمایی‌ها، بحث‌هایی مانند تاثیر رد یا قبول پالرمو و SPV و سایر بهانه‌ها، کسب وکار خود را، با فروش ارز‌های بالا خریده خود، رونق می‌دهند.

همتی افزود: عوامل اقتصادی و توانایی مداخله بانک مرکزی، نرخ‌هایی که امروز توسط فرصت جویان و در فضا‌های مجازی مطرح می‌شود را ماندگار نمی‌داند.

رئیس کل بانک مرکزی گفت: این بانک همچنان که تا به حال نشان داده در موقع مقتضی تدابیر پیش بینی شده را عملیاتی خواهد کرد. زمان و نوع مداخله را بانک مرکزی تعیین می‌کند، نه فضا سازی دلالان و فرصت جویان.
به مردم عزیز توصیه می‌کنم دارایی خود را در معرض ریسک بازار ارز قرار ندهند.

کد خبر 26459

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 5 =