بانک توسعه صادرات بال مهم پرواز صادرات

به گفته محمدرضا مودودی بانک توسعه صادرات ایران توانسته است ارتباط موثری با صادرکنندگان به خصوص با صادرکنندگان شناسنامه دار برقرار کند

مریم خورشیدی- محمدرضا مودودی در چهلیمن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در خصوص عملکرد بانک توسعه صادرات کشور در حوزه تجارت خارجی و صادرات غیر نفتی کشور گفت: می توان از بانک توسعه صادرات بعنوان یکی از بال های مهم پرواز صادرات کشور یاد کرد.

سرپرست سازمان توسعه تجارت خاطرنشان کرد: این بانک توسعه ای توانسته است ارتباط موثری با صادرکنندگان به خصوص با صادرکنندگان شناسنامه دار برقرار کند؛ همچنین در حمایت از تولیدکنندگانی که تمایل به تولید صادرات محور دارند عملکرد مطلوب و قابل اعتنایی داشته است.

وی یادآور شد: نگاه بانک توسعه صادرات در همه سالهای فعالیت خود نگاهی توسعه ای بوده و در حوزه عملکردی خود با توجه به هدفگذاری های انجام شده برای خدمت به صادرکنندگان نمره قبولی را می گیرد.

 مودودی افزود: گرچه ممکن است به دلیل کمبود منابع گستره خدمت رسانی خود را بیش از این توسعه دهد اما در حد ظرفیت تعریف شده و وسع خود جزو یکی از بانک های تحخصصی موفق در سطح بانک های توسعه ای محسوب می شود.

مشاور وزیر صنعت به ارتباط خوب سازمان توسعه تجارت بعنوان متولی اصلی تجارت کشور، بدنه و مدیریت بانک توسعه صادرات و صندوق ضمانت صادرات ایران  اشاره کرد و گفت: بر این باورم که این هماهنگی مطلوب بستر مناسبی را برای حمایت ازتولید صادرات محور و صادرات غیر نفتی در کشور فراهم کرده است؛ این سه ساختار حمایتی و مدیریتی در کنار هم ترکیب قدرتمندی را شکل داده اند که می تواند سهم کشور را از بازارهای جهانی افزایش دهد.

محمدرضا مودودی با اعلام رضایت از تعامل بانک توسعه صادرات و سازمان توسعه تجارت گفت: خوشبختانه بین ما و بانک هماهنگی خوبی برقرار است و توقعات از ما بعنوان نهادهای حمایتی بالاست و باید در راستای تحقق اهداف از پیش تعیین شده برای صادرات کشور بیش از گذشته همگرا عمل کنیم و خدمات بهتری به نسبت گذشته به جامعه صادراتی و فعالین اقتصادی کشور ارائه کنیم.   

کد خبر 26490

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 6 =