سومین نشست هم‌اندیشی مدیران عامل برندهای برتر کشور

سومین نشست هم‌اندیشی مدیران عامل برندهای برتر کشور با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت و در آستانه دومین مراسم انتخاب نشان برتر تجاری ایران به همت سازمان توسعه تجارت ایران برگزار شد

سومین نشست هم‌اندیشی مدیران عامل برندهای برتر کشور با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت و در آستانه دومین مراسم انتخاب نشان برتر تجاری ایران به همت سازمان توسعه تجارت ایران برگزار شد.

به گزارش اگزیم نیوز به نقل از روابط‌عمومی سازمان توسعه تجارت ایران، محمدرضا مودودی، ضمن با اهمیت برشمردن برند برای توسعۀ صادرات اظهار داشت: لازمۀ بازتعریف و اصلاح تصویر ایران در دنیا همکاری همه جانبۀ سازمان گردشگری و میراث فرهنگی، صدا و سیما و دیگر دستگاه‌های ذیربط است.

وی با اشاره به اینکه مسئولیت اجتماعی ما فراتر از چهارچوب کارخانه‌ است، گفت: هستۀ تشکیل شده از برندهای برتر به عنوان بهترین مشاوران در کنار سازمان توسعه تجارت ایران، بستری برای انعکاس راهبردهای بنیادی کشور به وجود آورده است.

رضا رحمانی، وزیر صنعت، معدن و تجارت نیز از تشکیل این اتاق فکر ابراز خرسندی کرد و آن را برای سیاست‌گذاری در توسعۀ صادرات ضروری دانست و گفت: فناوری و صادرات دو بال شکوفایی صنعت هستند که باید هر دو بال را فعال نگه داریم تا سقوط نکنیم

 رحمانی با اشاره به بازدیدهای استانی خود از کارخانجات تولیدی افزود:  با مشاهدۀ توسعه واحدهای برند برتر کشور در استان‌ها به آینده صنعت امیدوار می شویم.

 وی با تاکید بر اهمیت بخش خصوصی در توسعه متوازن صنعتی و خطرات تحریم، بخش خصوصی را سربازان و سرداران جبهه جنگ اقتصادی برشمرد و خاطر نشان کرد: الزامات عبور از تحریم باور بخش خصوصی است و ما این باور را در وزارت صنعت نهادینه می کنیم. اولویت ما در کشور حفظ وضع موجود واحدهای صنعتی است و هرکس در هر جایگاهی به این امر مهم لطمه بزند از ما نیست.

گفتنی است، در ادامه، مدیران عامل شرکت های حاضر در نشست به طرح نقطه نظرات خود پرداختند و در پایان با رونمایی مقدماتی از نام نشان ایرانی "Persian originality" با امضای وزیر صنعت، معدن و تجارت، ریاست کل سازمان توسعه تجارت ایران و مدیران عامل برندهای برتر کشور مقدمۀ رونمایی از این نام نشان در دومین مراسم انتخاب نشان برتر تجاری ایران انجام شد.

کد خبر 26557

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 0 =