تاکید بر بی طرفی و امانتداری در فعالیت های حوزه بازرسی و تخلفات اداری

علی عسکری در مراسم تکریم و معارفه مدیران کل سابق و جدید دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و پاسخگویی به شکایات، بر بی طرفی و امانتداری در فعالیت های این بخش تاکید کرد

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت امور اقتصادی و دارایی در مراسم تکریم و معارفه مدیران کل سابق و جدید دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و پاسخگویی به شکایات، بر بی طرفی و امانتداری در فعالیت های این بخش تاکید کرد.

به گزارش شبکه اخبار اقتصادی و دارایی ایران (شادا)، علی عسکری با بیان این مطلب اظهار داشت: دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و پاسخگویی به شکایات باید نسبت به ارزیابی ها و موضوعاتی که از داخل و بیرون وزارتخانه به آنان اعلام می شود، بطور مستقل و بی طرف قضاوت کند و امانتدار باشد.

‎وی تصریح کرد: تمرکز ما در حوزه تخلفات اداری به عنوان حوزه ای گسترده با شعبات متعدد، باید بر روی پیشگیری و جلوگیری از وقوع تخلف از سوی کارکنان باشد.

‎عسکری همچنین در حوزه ارزیابی عملکرد، با اشاره به ارایه مطلوب فعالیتهای سایر بخشهای وزارتخانه توسط دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و پاسخگویی به شکایات، تاکید کرد: در این حوزه با تهیه گزارشها و ارزیابی هایی که صورت می گیرد، باید از عملکرد وزارتخانه دفاع کرد.

معاون توسعه مدیریت و منابع در بخش دیگری از سخنان خود، عبداللهی، مدیر کل جدید دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و پاسخگویی به شکایات را فردی متخصص و مسلط به مباحث و موضوعات مربوط به بازرسی معرفی و ابراز امیدواری کرد: قطعاٌ با بکارگیری تجارب و تخصص وی، شاهد تحول و ارتقاء فعالیتهای این دفتر خواهیم بود.

‎عسکری همچنین از خدمات باقری، مدیرکل سابق دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و پاسخگویی به شکایات قدردانی کرد.

‎در ادامه این مراسم که با حضور تعدادی از مدیران ستادی و معاونین و کارکنان دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و پاسخگویی به شکایات برگزار شد، عبداللهی با تشریح برنامه های خود، بر تقویت مدیران سازمان بعنوان رویکردی مهم تاکید کرد.

‎وی همچنین یکی از مشکلات موجود در دستگاههای نظارتی را وجود موازی کاری بین این دستگاهها عنوان کرد و گفت: باید با همکاری همکاران درون سازمان و اعمال موارد اصلاحی و تقویت بخشهای نظارتی در سازمانهای زیر مجموعه،حجم پرونده های ارجاعی به ستاد وزارتخانه را کاهش دهیم.

‎گفتنی است، تحصیلات مدیرکل جدید دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت اقتصاد در مقطع دکتری مدیریت و مرحله دفاع از پایان نامه قرار داشته و مدیرکلی امور مجلس دیوان محاسبات و کشور، مشاور برنامه و بودجه دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام و عضو کمیته آموزش دیوان محاسبات کشور نیز از جمله مسئولیت هایی است که وی قبلا عهده دار بوده است.

‎وی همچنین سابقه تدریس دروس مالیه عمومی و بودجه، مدیریت و حسابرسی و تالیف چندین مقاله در موضوعات تخصصی را در کارنامه علمی و پژوهشی خود دارد.

کد خبر 26606

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 11 =