اجرای بزرگترین طرح گمرک ایران در غرب کشور آغاز شد

عملیات اجرایی فاز اول طرح جامع گمرک پرویزخان در مرز مشترک ایران و عراق که بزرگترین طرح گمرک ایران در غرب کشور است با حضور مهدی میر اشرفی معاون وزیر اقتصاد و رئیس کل گمرک ایران و استاندار کرمانشاه و جمعی از مسئولان استانی صبح امروز آغاز و افتتاح شد

عملیات اجرایی فاز اول طرح جامع گمرک پرویزخان در مرز مشترک ایران و عراق که بزرگترین طرح گمرک ایران در غرب کشور است با حضور مهدی میر اشرفی معاون وزیر اقتصاد و رئیس کل گمرک ایران و استاندار کرمانشاه و جمعی از مسئولان استانی صبح امروز آغاز و افتتاح شد .

به گزارش شبکه اخبار اقتصادی و دارایی (شادا) به نقل از گمرک، با پیگیری‌های انجام شده طرح جامع گمرک پرویزخان که بزرگترین طرح گمرک ایران از نظر ارزش ریالی است در تاریخ گمرک اجرایی می‌شود . به دلیل اینکه یک طرح عملیاتی بسیار بزرگ است طی ۲ مرحله انجام می‌شود و عملیات اجرایی مرحله اول آن با بیش از ۴۴۰ میلیارد ریال از امروز توسط پیمانکار این طرح آغاز می‌شود.

بنابراین گزارش؛ اجرای کامل طرح جامع پرویزخان ۲ تا سه سال طول می‌کشد و در این طرح ساختمان گمرک، سردخانه، انبار، پارکینگ، محل استقرار تجار و محل ترانزیت سوخت نیز جانمایی و پیش بینی شده است.

در طرح جامع گمرک پرویزخان تمام زیرساخت‌ها و نیاز‌های بلندمدت این گمرک از جمله محوطه سازی، راه ورودی و خروجی، فیبر نوری، فاضلاب، آب و برق و امکانات رفاهی در نظر گرفته شده است.

این طرح در فضایی به مساحت ۴۵ هکتارو با عقد قرار داد وتهیه طرح توسط بخش خصوصی آغاز شده است .

این گزارش می افزاید؛ اعتبار جهت اجرای فاز اول پروژه جامع پرویزخان به مبلغ ۴۴۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات گمرک جمهوری اسلامی ایران تامین شده است .

کد خبر 26636

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 11 =