تمدید ریاست مسعود خوانساري در اتاق تهران

در اولین جلسه دوره نهم هیات نمایندگان اتاق بازرگانی تهران، مسعود خوانساری در مقام ریاست اتاق بازرگانی ابقا و در ادامه اعلا میرمحمد صادقی، محمد اتابک نواب رییس و ناصر ریاحی،خزانه دار و فاطمه مقیمی بعنوان منشی اتاق انتخاب شد.

به گزارش پایگاه خبری اگزیم نیوز صبح امروز در اولین جلسه دوره نهم  هیات  نمایندگان اتاق بازرگانی تهران، مسعود خوانساری در مقام ریاست اتاق بازرگانی ابقا و در ادامه  اعلا میرمحمد صادقی، محمد اتابک نواب رییس و ناصر ریاحی،خزانه دار و فاطمه مقیمی بعنوان منشی اتاق انتخاب شد.

 خوانساری بر تقویت دیپلماسی در اتاق در دور جدید فعالیت تمدید کرد و گفت: امیدوارم بتوانیم ماهانه با کمک و همفکری کمیسیون های اتاق گزارشی از وضعیت اقتصاد کشور داشته باشیم.

مسعود خوانساری با اشاره به اهمیت استارت اپ ها، از تشکیل کمیسیونی با همین عنوان در اتاق بازرگانی خبر داد و گفت: خوشبختانه در سالهای اخیر توجه بیشتری به این حوزه شده و اتاق نیز انگیزه و ظرفیت لازم برای ورود به این بخش را دارد.

وی  بیان داشت: در گذشته عمده دلیل نارضایتی فعالین اقتصادی کشور،  بخشنامه‌های متعدد و فضای بد کسب و کار بود اما در مجموع فعالان اقتصادی از عملکرد اتاق تهران راضی بودند.

خوانساری با بیان اینکه کار ویژه مقابله با تحریم را فعال خواهیم کرد، گفت: امیدواریم بتوانیم در حوزه مقابله با تحریم بیش از گذشته فعال باشیم.

اعلا میر محمد صادقی نیز همسویی اتاق تهران با اتاق بازرگانی ایران را ویژگی مهم و تاثیر گذار در دستیابی به اهداف پارلمان بخش خصوصی دانست  و گفت: در شرایط حال حاضر کشور برای عبور از چالشها، همسویی و هم دلی ضروریست.

به گزارش پایگاه خبری اگزیم نیوز در این مراسم مسعود خوانساری با اخذ رأی 50 نفر از 52 نفر اعضای هیأت رئیسه، تنها نامزد ریاست اتاق بازرگانی تهران، به عنوان رئیس این اتاق انتخاب شد؛ علاء میرمحمدصادقی با اخذ 50 رأی و محمد اتابک با اخذ 46 رأی به ترتیب به عنوان نایب رئیس اول و دوم اتاق بازرگانی تهران انتخاب شدند؛ فاطمه مقیمی نیز با 47 رأی به عنوان منشی هیأت رئیسه دور نهم اتاق بازرگانی تهران انتخاب شد.

به گزارش اگزیم نیوز، ناصر ریاحی در این جلسه با اخذ 50 رأی به عنوان خزانه‌دار اتاق بازرگانی تهران انتخاب شد.

در پایان این نشست هیات نمایندگان، پیمان نامه اتاق بازرگانی را قرائت کردند.

 

کد خبر 27837

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 9 =