۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۱
طرح جامع گامی به‌سوی عدالت مالیاتی

مدیرکل امور مالیاتی هرمزگان گفت: یکی از اهداف مهم طرح جامع برقراری عدالت مالیاتی و افزایش رضایتمندی مودیان است

به گزارش شبکه اخباراقتصادی و دارایی (شادا) به نقل از رسانه مالیاتی ایران، شاکر رضا مریدی، مدیرکل امور مالیاتی هرمزگان در دیدار با رئیس و اعضای اتاق اصناف استان اظهار داشت: عملکرد ما در اداره کل امور مالیاتی استان بر پایه تعامل و کاهش مشکلات و دغدغه‌های اتحادیه‌های صنفی و تولیدکنندگان است.

وی افزود: عدالت مالیاتی با حفظ حقوق متقابل دولت و فعالان اقتصادی تأمین خواهد شد و هرچه ارتباط بین اداره کل امور مالیاتی هرمزگان و اعضای اتاق اصناف و تولیدکنندگان بهتر باشد به تحقق این امر بیشتر کمک می‌کند.

مدیرکل امور مالیاتی هرمزگان با تأکید بر اینکه استقرار طرح جامع مالیاتی به‌عنوان کلیدی‌ترین طرح سازمان، یکی از عوامل مهم دستیابی کشور به توسعه پایدار می‌باشد، افزود: اجرای طرح جامع مالیاتی تعامل این سازمان با مودیان را تسهیل می‌کند و مالیات بر اساس استانداردهای این طرح وصول می‌شود.

مریدی بیان داشت: بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری، این اداره کل حمایت از بخش تولید را در اولویت کاری خود قرار داده است و از آنجائی که مهم‌ترین هدف سازمان امور مالیاتی کشور تحقق درآمدهای مالیاتی کشور در سایه مودی مداری و رعایت عدالت مالیاتی است نظام مالیاتی نیز در راستای تحقق درآمدهای مالیاتی حرکت می‌کند.

 

کد خبر 27929

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 5 =