هدف گذاری برای ارائه خدمات بانکداری شرکتی به  بیش از صد مشتری

به گفته مسعود عبدیان در راستای توسعه خدمات بانکداری شرکتی، بانک توسعه صادرات ایران در نظر دارد به بیش از صد مشتری در سراسر کشور خدمات ارائه کند

چهلمین نشست تخصصی معرفی خدمات بانک توسعه صادرات ایران سوم دی ماه جاری با حضور  نایب رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان زنجان ، معاون شرکت  جمعی از کارشناسان بانک توسعه صادرات، رئیس شعبه زنجان و جمعی از فعالان اقتصادی این استان برگزار شد.

رئیس اداره کل بازاریابی بانک توسعه صادرات ایران در جمع صادرکنندگان حاضر در این همایش گفت: نشست های تخصصی بانک توسعه صادرات ایران به منظور تعامل نزدیک با مشتریان این بانک به صورت ماهیانه در استان های مختلف کشور برگزار می شود؛ تلاش بانک توسعه صادرات ایران این است که طی نشست های تخصصی، مشکلات، نظرات و پیشنهادات مشتریان و شعب این بانک را رصد و آن را به منظور یافتن راهکار مناسب به سیاستگذاران بانک انتقال دهد.

 مسعود عبدیان افزود: شعبه  زنجان بانک توسعه صادرات ایران در آبان ماه سال جاری در بین چهل شعبه این بانک، رتبه هفدهم را کسب کرده و از منظر دستیابی به اهداف حائز رتبه نوزدهم شده است.

به گفته عبدیان، بانک توسعه صادرات ایران در نظر دارد به بیش از صد  مشتری خود در سراسر کشور خدمات بانکداری شرکتی ارائه کند، عبدیان اعلام کرد: پیش از این 20 مشتری  از خدمات بانکداری شرکتی بانک استفاده کرده اند، با ارائه خدمات بانکداری شرکتی به شعب این اختیار داده می شود که  بدون ارسال درخواست مشتری به مرکز، تا سقف اختیارات هیات مدیره  ذر خواست های مشتریان را تصویب و اجرا کنند و در مواردی که درخواست تسهیلات بیش از مصوبات قبلی باشد، تا سقف مصویات قبلی بر اساس اختیارات شعبه تصمیم گیری و ما به التفاوت تسهیلات درخواست شده  برای تصمیم گیری به مرکز ارسال شود.

وی اظهار امیدواری کرد به این ترتیب در هر شعبه از بانک توسعه صادرات ایران یک با دو مشتری بانکداری شرکتی داشنته باشیم.

به گزارش پایگاه خبری اگزیم نیوز، ارائه سرویس های ویژه به مشتریان بانکداری شرکتی از طریق افزایش سرعت اجرای مصوبات شعبه از اهداف مهم  طرح بانکداری شرکتی  در بانک توسعه صادرات ایراناست.

رئیس اداره کل بازاریابی بانک توسعه صادرات ایران گفت: کاهش بروکراسی باعث می شود ستاد مرکزی بانک وقت بیشتری برای پرداختن به امور اولویت داراز جمله طراحی خدمات جدید برای مشتریان داشته باشد.

چهلمین نشست از سلسله نشست های تخصصی بانک توسعه صادرات ایران با صادرکنندگان و فعالان اقتصادی، سوم دی ماه سال جاری به منظور افزایش تعامل بانک با فعالان اقتصادی صادرات محور و آشنایی هرچه بیشتر  صادرکنندگان و تولیدکنندگان استان زنجان با خدمات این بانک به همت  مدیریت امور شعب و بازاریابی با همکاری مدیریت امور بین الملل، اعتبارات، مالی، پژوهش، صرافی توسعه صادرات و اداره کل روابط عمومی بانک توسعه صادرات با میزبانی شعبه زنجان در هتل بزرگ زنجان برگزار شد .

کد خبر 32151

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 3 =