اجرای طرح جمع‌آوری کالاهای قاچاق در بهمن ماه

مرتضی میری اعلام کرد:اواسط بهمن ماه قرار است طرح مبارزه با قاچاق کالاهای خارجی اجرا شود. با این اقدام تولیدکنندگان نیز باید ظرفیت تولید خود را افزایش دهند. در حقیقت فعلا اتحادیه و با همراهی دولت برنامه جدیدی در راستای مبارزه با کالاهای قاچاق دارد. همچنین در نظر داریم که کالای لوازم خانگی شناسنامه‌دار را در بازار توسعه دهیم.

رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی از اجرای طرح جمع‌آوری کالاهای قاچاق در بهمن ماه خبر داد، گفت: با توجه به اینکه تولیدکنندگان با کمبود مواد اولیه رو به رو هستند اما در حال حاضر مواد اولیه درجه یک صنعتگران لوازم خانگی از کشور چین و ترکیه سفارش داده شده است که به زودی این کالاها وارد ایران می‌شود.

رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی در پاسخ به این پرسش که بازار لوازم خانگی در سه ماه پایانی سال چه وضعیتی دارد؟ به اگزیم‌نیوز گفت: فعلا بازار لوازم خانگی وضعیت نرمالی دارد. افزایش تولید لوازم خانگی ایرانی در دستور کار است. تولیدکنندگان لوازم خانگی وعده دادند قیمت لوازم خانگی را تا پایان سال گران نکنند؛ این در حالی است که فعلا هیچ چشم‌انداز روشنی در بازار لوازم خانگی خارجی وجود ندارد.  

مرتضی میری از طرح جمع‌آوری کالاهای قاچاق در بهمن ماه اجرا می‌شود، خبر داد و افزود: اواسط بهمن ماه قرار است طرح مبارزه با قاچاق کالاهای خارجی اجرا شود. با این اقدام تولیدکنندگان نیز باید ظرفیت تولید خود را افزایش دهند. در حقیقت فعلا اتحادیه و با همراهی دولت  برنامه جدیدی در راستای مبارزه با کالاهای قاچاق دارد. همچنین در نظر داریم که کالای لوازم خانگی شناسنامه‌دار را در بازار توسعه دهیم. 

وی با اشاره به واردات مواد اولیه چین و ترکیه اظهار کرد: با توجه به اینکه گفته می‌شود تولیدکنندگان با کمبود مواد اولیه رو به رو هستند اما در حال حاضر مواد اولیه درجه یک صنعتگران لوازم خانگی از کشور چین و ترکیه سفارش داده شده است که به زودی این کالاها وارد ایران می‌شود. 

میری با اشاره به تولید دو شرکت ایرانی در حوزه لوازم خانگی گفت: جی پلاس و سام  دو برند ملی هستند که جی پلاس کالاهای تولیدی خود را روانه بازار کرده و همچنین مواد اولیه سام الکترونیک نیز از کشورهای ترکیه و چین در راه است. 

 

کد خبر 32203

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 0 =