ارزیابی مستمر و نظارت بر نمایشگاه‌های تجاری- صنعتی

معاون وزیر و رئیس کل سازمان توسعه تجارت ایران در حاشیه نشست کارگروه نظارت و ارزیابی رویدادهای تجاری با اشاره به شرایط خاص صنعت نمایشگاهی با توجه به شیوع ویروس کرونا و توقف بسیاری از فعالیت‌های نمایشگاهی، برنامه‌ریزی جهت استفاده از فرصت پساکرونا جهت برگزاری نمایشگاه‌های داخلی و همچنین مشارکت در نمایشگاه‌های خارجی را از مهم‌ترین وظایف کارگروه نظارت و ارزیابی رویدادهای تجاری دانست.

به گزارش اگزیم نیوز به نقل از روابط عمومی سازمان توسعه تجارت ایران، حمید زادبوم با تاکید بر استفاده از نظرات اتحادیه‌های صادراتی و سازمان‌های دولتی و استفاده از تجربیات ایشان در این مسیر، تعیین ساز و کار مشارکت نهادهای فوق‌الذکر در سیاست‌گذاری نمایشگاه‌های تجاری و صنعتی داخلی و خارجی را حائز اهمیت توصیف کرد.

وی با اشاره به درخواست‌های متعدد جهت صدور مجوز برگزاری نمایشگاه‌ها در داخل و خارج از کشور، مهم‌ترین شاخص و مولفه موافقت یا عدم موافقت با برگزاری یک نمایشگاه را نظارت و ارزیابی بر مبنای مطالعات کارشناسی و مدل‌های علمی دانست و خواستار ارائه طرح نظارت بر نمایشگاه‌ها توسط کارگروه نظارت و ارزیابی رویدادها به ویژه نمایشگاه‌ها شد.

معاون وزیر و رئیس کل سازمان توسعه تجارت ایران در پایان بر استفاده از نظرات کارشناسی نیروهای درون و برون‌سازمانی جهت تصمیم‌گیری‌های کارشناسی تاکید کرد.

کد خبر 33274

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 2 =