اطلاعات وزارت اقتصاد در اختیار نیروی انتظامی قرار می گیرد

به گزارش اگزیم نیوز بر این اساس عملا از نیمه تیر ماه سال جاری، مصوبه هیأت مقررات‌زدایی در مورد اداره اماکن به طور کامل عملیاتی خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری اگزیم نیوز دکتر دهقان دهنوی در مورد مصوبات سی و هشتمین جلسه هیأت مقررات‌زدایی و تسهیل صدور مجوزهای کسب و کاربه شادا گفت:بر اساس تصمیم هیات، با توجه به موجود بودن تمام اطلاعات مربوط به صدور مجوز های صنفی در سامانه درگاه ملی مجوزهای کشور در وزارت اقتصاد (G4B)، قرار شد این اطلاعات را وزارت اقتصاد به صورت آنلاین در اختیار نیروی انتظامی قرار دهد. 
 وی گفت: نیروی انتظامی موافقت کرد که درخواست های مردم را حداکثر ظرف 15 روز پاسخ دهد، البته در مورد بخش زیادی از صنوف که نیازی به بررسی های خاص و یا بازدید میدانی ندارند، این زمان تا سه روز و کمتر کاهش می یابد.
 به گفته معاون امور اقتصادی و دارایی وزارت اقتصاد، خوشبختانه با همکاری خیلی خوب نمایندگان قوه قضاییه و ارتباط سیستمی این قوه با درگاه ملی مجوز های کشور، نیاز مردم برای مراجعه به قوه قضاییه و گرفتن گواهی عدم سوءپیشینه به منظور ارائه به نیروی انتظامی بطور کامل مرتفع شد.
 به گزارش اگزیم نیوز بر این اساس عملا از نیمه تیر ماه سال جاری، مصوبه هیأت مقررات‌زدایی در مورد اداره اماکن به طور کامل عملیاتی خواهد شد.
کد خبر 33560

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 11 =