بررسی نقشه راه همکاری‌های اقتصادی ایران و اتریش

مدیرکل دفتر اروپا و آمریکای سازمان توسعه تجارت ایران از برگزاری جلسه میز اتریش با هدف بررسی نقشۀ راه همکاری‌های اقتصادی دو کشور خبر داد.

به گزارش اگزیم نیوز به نقل از روابط عمومی سازمان توسعه تجارت ایران، بهروز الفت با بیان این مطلب اظهار داشت: به منظور ارزیابی وضعیت کمیسیون مشترک اقتصادی و بررسی نظرات و پیشنهادات کارگروه‌ها و سایر دستگاه‌های مرتبط در خصوص تغییرات و اصلاحات مورد نیاز، نقشه راه همکاری‌های اقتصادی ایران و اتریش در این جلسه مورد بررسی قرار گرفت.

وی افزود: در این نشست ضمن ارائه عملکرد کارگروه‌ها، نمایندگان دستگاه‌های ذی‌ربط در خصوص ترکیب کارگروه‌ها، برنامه‌ها و پیشنهادات خود را اعلام کردند.

مدیرکل دفتر اروپا و آمریکای سازمان توسعه تجارت ایران بیان کرد: براساس مذاکرات انجام شده و پیشنهادات ارائه شده، مقرر شد ساختار نقشه راه بر مبنای شکل‌گیری شش کارگروه با عناوین و موضوعات مختلف متناسب با فضای حال حاضر تجارت بین‌الملل به طرف اتریشی پیشنهاد شود.

گفتنی است، میز کشوری اتریش با حضور نمایندگان بخش خصوصی از جمله اتاق مشترک ایران و اتریش، اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران، اتاق تعاون و همچنین بخش‌های دولتی از جمله معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، وزارت بهداشت و ایدرو برگزار شد.

کد خبر 33755

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 6 =