کاهش بیش از ۵۰۰ تومانی نرخ دلار در صرافی‌های بانکی

هر دلار در صرافی‌های بانکی امروز (چهارشنبه) ۲۷ هزار و ۹۰۰ تومان معامله شد که کاهش ۵۳۰ تومانی را نسبت به روز معاملاتی گذشته نشان می‌دهد.

به گزارش اگزیم نیوز، ساعت ۱۳ امروز (چهارشنبه)، صرافی‌های بانکی هر دلار را ۲۷ هزار و  ۹۰۰ تومان فروختند، اما صرافی ملی امروز قیمت خرید دلار و یورو (اسکناس) را از صفحه خود حذف و  نرخ فروش را اعلام کرد.

قیمت فروش یورو در صرافی‌های بانکی ۳۲ هزار و ۹۰۰ تومان درج شد.

همچنین در سامانه سنا نیز در روز کاری گذشته (۶ آبان) هر یورو با قیمت میانگین ۳۳ هزار و ۳۵۷ تومان به فروش رسید و هر دلار با قیمت میانگین ۲۷ هزار و ۹۱۸ تومان فروخته شد.

علاوه براین در سامانه نیما طی روز کاری گذشته، حواله یورو با میانگین قیمت ۳۳ هزار و ۲۷ تومان به فروش رسید و حواله دلار نیز قیمت میانگین ۲۶ هزار و ۸۷۳ تومان را ثبت کرد.

 نرخ خرید و فروش دلار و یورو در صرافی‌های بانکی و بازار متشکل ارزی متغیر است و متناسب با نوسان بازار آزاد در طول روز چند بار تغییر می کند.

به گزارش ایرنا، هفته‌های گذشته با تشدید نوسان ارزی و مدیریت عرضه و تقاضا توسط بانک مرکزی، قیمت ارز تا حدودی روند نزولی درپیش گرفت و اکنون نرخ فروش دلار در صرافی ها با کاهش نسبت به قیمت های پایانی دیروز ۲۷ هزار و ۹۰۰ تومان و قیمت فروش یورو نیز با کاهش معادل ۳۲ هزار و ۹۰۰ تومان اعلام شد.

 برخلاف روزهای قبل، از امروز (چهارشنبه ۷ آبان) قیمت خرید دلار و یورو از سایت صرافی ملی حذف شد.

کد خبر 37719

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 14 =