سبزپوشی تمامی شاخص‌های بورس

امروز و در حالی که بورس تهران کار خود را با قرمزپوشی در شاخص کل آغاز کرده بود اما در نهایت با ۸ هزار و ۴۹۶ واحد رشد به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرنگار اگزیم نیوز، تمامی شاخص‌های بورس تهران امروز مثبت بودند و شاخص کل با ۸هزار و ۴۹۶ واحد رشد (معادل ۰.۵۹ درصد) در ارتفاع یک میلیون و ۴۴۴ هزار و ۸۸۸ واحد رسید.

شاخص قیمت (وزنی-ارزشی) نیز ۲ هزار و ۲۲۰ واحد افزایش را به ثبت رساند و ۳۷۷ هزار و ۵۷۱ واحد شد.

شاخص کل هم وزن با ۷هزار و ۹۶۵ واحد افزایش به ۴۶۰ هزار و ۳۸۸ واحد رسید. اما شاخص قیمت هم وزن ۵هزار و ۲۱۴ واحد افزایش یافت و ۳۰۱ هزار و ۳۶۰ واحد شد.

شاخص آزاد شناور با ۱۲ هزار و ۳۷۳ واحد افزایش، شاخص بازار اول با ۱۰ هزار و ۸۸۷ واحد رشد و شاخص بازار دوم با ۶۹۹ واحد افزایش به ترتیب ۲ میلیون و ۱۲ هزار و ۵۷۱ واحد، یک میلیون و ۶۲ هزار و ۸۳۴ واحد و ۲ میلیون و ۹۰۱ هزار و ۸۷۱ واحد شدند.

شاخص کل فرابورس هم ۱۷۴ واحد رشد کرد و در ارتفاع ۲۰ هزار و ۱۱۹ واحدی رسید.

امروز و در بازار تهران ۱۱ میلیارد و ۲۷۷ میلیون برگه سهم و حق تقدم به ارزش بیش از ۱۲ هزار و ۲۷۷ میلیارد تومان در یک میلیون و ۶۲۴ هزار نوبت معاملاتی داد و ستد شد.

بیشترین تاثیر مثبت در رشد ۸ هزار واحدی شاخص کل مربوط به نمادهای مکل، خودرو، اخابر و وپارس و بیشترین تاثیر منفی نیز مربوط به نمادهای فارس، فملی و شستا بود.

نمادهای پرتراکنش بازار امروز نیز شپنا، شستا، خودرو، وتجارت، خساپا، سیتا و فملی بودند.

کد خبر 39205

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 7 =