نرخ سکه بهار آزادی در بازار ثابت ماند

نرخ هر قطعه سکه طرح امامی در معاملات روز جاری(چهارشنبه)، به ۱۱ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان رسید که نسبت به روز گذشته با تغییری در قیمت مواجه نشد.

به گزارش اگزیم نیوز، در معاملات امروز چهارشنبه، بازار شاهد ثبات قیمت سکه امامی، ربع سکه و سکه گرمی بود، اما تنها نیم سکه افزایش قیمت را تجربه کرد.

در این معاملات هر قطعه نیم سکه نسبت به روز گذشته  با ۱۰ هزار تومان افزایش به نرخ  ۶ میلیون و ۲۳۰ هزار تومان مورد معامله قرار گرفت. 

هر قطعه ربع سکه نیز در این معاملات بدون تغییر نسبت به دیروز ۴ میلیون و ۱۵۰ هزار تومان مبادله و هر سکه گرمی ۲ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان خرید و فروش شد.

در بازار امروز بهای هر گرم طلا ۱۸ عیار با ۴ هزار و ۴۰۰ تومان افزایش به یک میلیون و ۱۴۷ هزار و ۶۰۰ تومان رسید.

قیمت هر اونس طلا  نیز در بازارهای جهانی به یک هزار و ۸۷۹ دلار و ۹۱ سنت رسید به طوری که افزایش امیدواری برای اجرایی شدن کمک‌های مستقیم بزرگ‌تر به شهروندان آمریکایی در پی تصمیمات کنگره آمریکا، باعث ورود قیمت هر اونس به کانال یک هزار و ۸۸۸ دلار شد و امید معامله گران را برای افزایش قیمت آن تا بالای ۱۹۰۰ دلار افزایش داد.

البته طی روزهایی اخیر قیمت هر انس طلا در روند افزایش قیمت خود با اخبارهای متفاوتی همچون تولید واکسن کرونا مواجه خواهد شد به طوری که تمایل به ریسک سرمایه‌گذاران را افزایش داده و باعث می شود بازارهای ریسک پذیر رشد بیشتری داشته و انس طلا همچنان در قیمت  ۱۹۰۰ دلاری ثابت بماند.

کد خبر 39479

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 13 =