واگذاری زمین‌های بلا استفاده صنعتی به سرمایه‌گذاران

مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران گفت: اراضی واگذار شده در شهرک‌های صنعتی کشور که تاکنون به واحد یا خط تولید تبدیل نشده است؛ پس گرفته و به سرمایه‌گذاران نیازمند واگذار می‌شود.

به گزارش اگزیم نیوز، علی رسولیان با اشاره به مراحل و روند اجرایی این طرح افزود: بزودی چنین اراضی در سطح کل شهرک‌های صنعتی ایران شناسایی خواهند شد و در صورتی که عملیات ساخت واحدها، روی آن انجام نگرفته باشد در چارچوب قانون به مزایده گذاشته می‌شود.

 وی ادامه داد: در این بین، ممکن است واحدهایی باشند که به‌دلیل داشتن مشکلات متاثر از شرایط بد اقتصادی، توانایی ساخت واحد تولیدی را از دست داده باشند که این مهم در بازپس‌گیری اراضی آنها در شهرک‌های صنعتی مورد توجه قرار می‌گیرد.

این مقام مسئول تاکید کرد: هدف شرکت شهرک‌های صنعتی، از اخذ و اجرایی چنین برنامه ای، فعال‌سازی واحدهای تولیدی در همه زمین‌های واگذار شده به تولیدکنندگان است.

مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران گفت: از این پس، میزان پیشرفت همه زمین‌هایی که به تولیدکنندگان برای ساخت واحد تولیدی در شهرک‌های صنعتی کشور واگذار می‌شود به‌طور دقیق رصد می‌شود تا به توسعه صنعتی مناطق کمک شود و زمین بدون بهره‌برداری مناسب در شهرک‌ها باقی نماند.

کد خبر 40706

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 0 =