فیاتک عضو صندوق سرمایه‌گذاری «پرشیافاند» شد

صندوق سرمایه‌گذاری خطر پذیر پرشیافاند در ۳ ماهه آخر سال ۹۹ روی  استارتاپ فیاتک، فعال در حوزه خدمات دیتاسنتر سرمایه‌گذاری کرد.

به گزارش اگزیم نیوز، فیاتک با ارائه نرم افزار مدیریت یکپارچه مراکز داده به دنبال بومی‌سازی و رفع مشکلات مدیریتی و نظارتی دیتاسنترها است. استارتاپ فیاتک در اردیبهشت سال ۹۸ با تشکیل یک تیم متخصص شبکه و نرم افزار، برنامه نویسان حرفه ای، با هدف تسهیل فرآیند نگهداری و توسعه مراکز داده شکل گرفت. اصلی ترین حوزه فعالیت فیاتک، مراکزداده، زیرساخت شبکه و مدیریت فرآیند هوشمندسازی  قلمداد می شود.

یادآور می شود؛ صندوق پرشیافاند در یک سال اول فعالیت خود بیش از ۲۶۰ درخواست سرمایه‌گذاری داشته که بنابر استانداردهای تعریف شده خود حدود ۲۴۰ استارتاپ در بررسی‌های این صندوق سرمایه‌گذاری رد شدند و ۲۰ استارتاپ در حال بررسی موشکافانه هستند و این میان پرشیافاند روی ۴ کسب‌وکار نوپا سرمایه‌گذاری موفق کرده است.

شگرفیست و اپتیت نیز ۲ استارتاپ حوزه بازی و سلامت و سبگ زندگی هستند که در پائیز امسال توانستند از پرشیافاند سرمایه مورد نیاز خود را تامین کنند.

البته پرشیافاند، در ادامه فعالیت خود و در زمستان سال ۹۹ روی استارتاپ فیاتک نیز سرمایه‌گذاری کرد که این استارتاپ از خروجی‌های موفق مرکز نوآوری نکسترا به شمار می رود.

کد خبر 41614

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 12 =