۳۰ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۶
افت ۸ هزار واحدی شاخص کل بورس

شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز (دوشنبه)بازار سرمایه ۸ هزار واحد دیگر افت کرد و یک میلیون و ۲۱۶ هزار و ۷۰۰ واحد شد.

به گزارش خبرنگار اگزیم‌نیوز، امروز نیز در ادامه روند منفی روزهای گذشته، تمام شاخص‌های بورس تهران سرخپوش بودند به نحوی که شاخص کل بورس ۸ هزار و ۹۴ واحد(معادل ۰.۶۶ درصد)افت کرد و به یک میلیون و ۲۱۶هزار و ۷۰۰ واحد رسید.

شاخص قیمت (وزنی-ارزشی) نیز در پایان معاملات امروز بازار سرمایه با ۲ هزار و ۱۰۵ واحد کاهش، ۳۱۶هزار و ۵۶۰ واحد شد.

شاخص کل هم وزن هم ۷۱۵ واحد کاهش را به ثبت رساند و به ۴۳۱هزار و ۷۵۰ واحد رسید.

شاخص قیمت هم وزن نیز با ۴۶۵ واحد افت داشت و ۲۸۱هزار و ۷۱ واحد شد.

شاخص آزاد شناور با ۸هزار و ۳۴۴ واحد کاهش، شاخص بازار اول با ۷هزار و ۷۲ واحد افت و شاخص بازار دوم با ۱۲هزار و ۳۸۹ واحد کاهش به ترتیب به یک میلیون و ۷۲۴هزار و ۲۳۶ واحد، ۸۸۵هزار و ۶۳۰ واحد و ۲ میلیون و ۴۷۶هزار و ۹۹۳ واحد رسیدند.

شاخص کل فرابورس هم ۴۰ واحد دیگر کم شد و به ۱۷هزار و ۷۸۰ واحد رسید.

امروز در بازار بورس تهران بیش از ۳ میلیارد و ۱۴۳ میلیون برگه سهم و حق تقدم به ارزش بیش از ۳هزار و ۵۶ میلیارد تومان در بیش از ۲۶۴ هزار نوبت معاملاتی داد و ستد شد.

در بازار فرابورس هم بیش از یک میلیارد و ۲۲۳ میلیون برگه سهم و اوراق بهادار به ارزش بیش از ۴۱هزار و ۹ میلیارد تومان و در ۶۲ هزار نوبت معاملاتی داد و ستد شد. به این ترتیب ارزش معاملات در بازار بورس و فرابورس به ۴۴ هزار میلیارد تومان رسید.

بیشترین تاثیر در افت ۸ هزار واحدی شاخص کل بورس مربوط به نمادهای فارس، فولاد، ونیکی، کگل، شپنا، کچاد و وغدیر بود و رشد شستا وبملت هم نتوانست مانع از کاهش ۸ هزار واحدی شاخص کل شود.

نمادهای پرتراکنش امروز بازار هم شستا، شپنا، فملی، فولاد، وبملت، وتجارت و خودرو بودند.

کد خبر 42312

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 8 =