مهلت ارائه اظهارنامه مالیاتی در تهران تمدید شد

رئیس امور مالیاتی شهر و استان تهران از تمدید مهلت ارائه اظهارنامه مالیاتی و ارسال فرم تبصره ماده ۱۰۰ قانون مالیات‌های مستقیم عملکرد ۹۹ تا ۱۵ تیرماه ۱۴۰۰ خبر داد.

به گزارش اگزیم نیوز از امور مالیاتی شهر و استان تهران، محمدرضا نوری روز پنجشنبه با اعلام این خبر عنوان کرد: تمدید مهلت ارائه اظهارنامه مالیاتی صاحبان مشاغل تا ۱۵ تیرماه بنا به تصویب ستاد ملی کرونا، صورت گرفته است.

وی با اشاره به نشستی که با رئیس اصناف تهران داشت و نظر به مشکلات و شرایط خاص ناشی از شیوع ویروس کرونا اظهار داشت: در جهت پشتیبانی ها، حمایت ها و مانع زدایی ها مهلت ارائه اظهارنامه مالیاتی صاحبان مشاغل تا ۱۵ تیرماه تمدید شد.

نوری افزود: ارسال فرم تبصره ماده ۱۰۰ برای گروه ۲ و ۳ که شرایط استفاده از این تبصره را دارند با رعایت مفاد بخشنامه شامل این تمدید است و مودیان مالیاتی می توانند از این تسهیلات تا ۱۵ تیرماه استفاده کنند.

قاسم نوده فراهانی رئیس اتاق اصناف تهران نیز ضمن اشاره به مشکلات ناشی از شرایط بوجود آمده برای اصناف از همکاری و همراهی امور مالیاتی تقدیر کرد.

وی ادامه داد: در شرایط کنونی خیلی از اصناف برای گذران زندگی خود دچار مشکل شده اند.

نوده فراهانی با اشاره به اینکه اصناف در بدترین شرایط کشور همانند یک سرباز وظیفه شناس به یکایک وظایف خود عمل کرده اند، گفت: این قشر با جان و مال خود همواره کوشیده اند تا پشتیبان نظام باشند.

وی به انجام تکایف مالیاتی اصناف تاکید کرد و افزود: بر کسی پوشیده نیست که ما در حال گزار از جنگ نابرابر اقتصادی و ظالمانه با حاکمان تمامیت خواه هستیم و مالیات در این شرایط اهمیت حیاتی دارد ولی معاش خانوادگی اصناف هم نکته ای انسانی است که به آن باید توجه داشت.

فراهانی ابراز امیدواری کرد که امور مالیاتی تهران همچون چند سال گذشته شرایط سخت اصناف را بدرستی درک کند و دوشادوش اصناف در جنگ نابرابر اقتصادی همسنگر اصناف باشد.

کد خبر 43940

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 13 =