ورود پر قدرت شاخص کل به کانال یک میلیون و ۳۰۰ هزار واحدی

شاخص کل بورس تهران با جهشی ۱۹ هزار و ۷۵ واحدی با قدرت وارد کانال یک میلیون و ۳۰۰ هزار واحدی شد.

به گزارش اگزیم‌نیوز، شاخص کل بورس تهران روزی پر نوسان را پشت سر گذاشت و در حالی که در ساعاتی تا ۲۲ هزار واحد رشد را به ثبت رسانده بود، در نهایت با رشد ۱۹ هزار و ۷۵ واحدی (معادل ۱.۴۸ درصد)در ارتفاع یک میلیون و ۳۰۴ هزار و ۳۳۲ واحدی ایستاد.

شاخص قیمت (وزنی-ارزشی) نیز ۴هزار و ۸۷۰ واحد رشد کرد و ۳۳۲ هزار و ۹۷۰ واحد شد.

شاخص کل هم وزن نیز با ۳ هزار و ۴۹ واحد رشد، در ارتفاع ۴۰۰ هزار و ۶۴۹ واحدی قرار گرفت.

شاخص قیمت هم وزن نیز با یک هزار و ۹۴۲ واحد رشد، به ۲۵۵ هزار و ۲۳۹ واحد رسید.

شاخص آزاد شناور با ۲۰ هزار و ۲۴۴ واحد افزایش، شاخص بازار اول با ۱۹ هزار و ۷۲۹ واحد رشد و شاخص بازار دوم با ۱۹ هزار و ۳ واحد افزایش به ترتیب به یک میلیون و ۷۶۳ هزار و ۹۱۶ واحد، ۹۷۹ هزار و ۱۳۹ واحد و ۲ میلیون و ۵۵۴هزار و ۱۰۳ واحد رسیدند.

شاخص کل فرابورس نیز در پایان معاملات امروز با ۲۶۲ واحد رشد، ۱۸ هزار و ۸۸۱ واحد شد.

امروز و در بازار بورس تهران بیش از ۷ میلیارد و ۵۹۳ میلیون برگه سهم و حق تقدم به ارزش ۵هزار و ۸۷۹ میلیارد تومان در ۹۱۷ هزار نوبت معاملاتی داد و ستد شد. در بازار فرابورس نیز ۲ میلیارد و ۴۸۱ میلیون برگه سهم و اوراق بهادار به ارزش ۲۷ هزار و ۶۴۶ میلیارد تومان در ۴۷۳ هزار نوبت معاملاتی خرید و فروش شد.

بدین ترتیب ارزش معاملات در ۲ بازار بورس و فرابورس امروز به ۳۳ هزار و ۵۲۵ میلیارد تومان رسید که در روزهای اخیر رقم بسیار قابل ملاحظه‌ای محسوب می‌شود.

بیشترین تاثیر در رشد ۱۹ هزار واحدی شاخص کل بورس مربوط به نمادهای فولاد، کگل، پارسان، فارس، وغدیر، شپدیس و شتران بود. نمادهای پرتراکنش امروز بازار سرمایه هم ولکار، ومدیر، شستا، برکت، فولاد، فملی و شپنا بودند.

کد خبر 44627

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 14 =