رشد یک هزار و ۶۲۰ واحدی شاخص کل بورس

در حالی که بورس تهران فعالیت خود را امروز(چهارشنبه)با ۲ هزار و ۶۰۰ واحد افت آغاز کرده بود اما در پایان معاملات شاخص کل رشدی یک هزار و ۶۲۰ واحدی را به ثبت رساند.

به گزارش خبرنگار اگزیم‌نیوز، صبح امروز و در ۴۰ دقیقه نخست از آغاز فعالیت بازار سرمایه شاخص کل با ۲ هزار و ۶۰۰ واحد افت در آستانه بازگشت به کانال یک میلیون و ۲۰۰ هزار واحدی قرار داشت اما با این حال در پایان معاملات شاخص کل رشدی یک هزار و ۶۲۰ واحدی (معادل ۰.۱۲ درصد) را به ثبت رساند و در ارتفاع یک میلیون و ۳۰۵ هزار و ۵۱۱ واحدی قرار گرفت.

شاخص قیمت (وزنی-ارزشی) نیز با ۴۱۲ واحد رشد، ۳۳۱ هزار و ۹۵۲ واحد شد.

شاخص کل هم وزن با یک هزار و ۳۰۵ واحد افزایش، در ارتفاع ۴۰۱ هزار و ۶۴۷ واحدی قرار گرفت.

شاخص قیمت هم وزن نیز در پایان معاملات امروز با ۸۳۰ واحد رشد، به ۲۵۵ هزار و ۴۰۲ واحد رسید.

شاخص آزاد شناور با ۵۳۰ واحد کاهش، شاخص بازار اول با یک هزار و ۲۹۵ واحد افت و شاخص بازار دوم با ۱۱ هزار و ۸۷ واحد رشد به ترتیب به یک میلیون و ۷۶۰ هزار و ۷۰۷ واحد، ۹۷۸ هزار و ۹۳۷ واحد و ۲ میلیون و ۵۵۹ هزار و ۴۵۷ واحد رسیدند.

شاخص کل فرابورس نیز ۴۲ واحد رشد داشت به ۱۸ هزار و ۹۹۰ واحد شد.

امروز و در بازار بورس تهران بیش از ۷ میلیارد و ۶۶۴ میلیون برگه سهم و حق تقدم به ارزش ۶ هزار و ۱۶ میلیارد تومان در ۸۳۳ هزار نوبت معاملاتی داد و ستد شد. در فرابورس نیز ۵ میلیارد و ۱۲۷ میلیون برگه سهم و اوراق بهادار به ارزش ۹ هزار و ۹۶ میلیارد تومان در ۶۳۹ هزار نوبت معاملاتی خرید و فروش شد.

بدین ترتیب ارزش معاملات در ۲ بازار بورس و فرابورس به بیش از ۱۵ هزار میلیارد تومان رسید که نسبت به دو روز گذشته، رقم کمتری محسوب می شود.

بیشترین تاثیر مثبت در رشد یک هزار و ۶۰۰ واحدی شاخص کل مربوط به نمادهای میدکو، پارس، رمپنا و نوری و بیشترین تاثیر منفی نیز مربوط به نمادهای فولاد، فارس و وغدیر بود.

نمادهای پرتراکنش امروز بازار سرمایه هم ومدیر، ولکار، شستا، برکت، غکورش، شپنا و خودرو بودند.

کد خبر 44698

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 2 =