بررسی راهکارهای تقویت تجارت ایران و پاکستان

در نشست میان اعضای ارشد اتاق بازرگانی و صنایع "سرگودا" واقع در ایالت پنجاب پاکستان و سفیر جمهوری اسلامی ایران در اسلام‌آباد، راهکارهای بهبود تجارت و افزایش همکاری‌های اقتصادی میان دو کشور مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش روز سه‌شنبه اگزیم نیوز، رئیس و تعدادی از اعضای صنایع کوچک و متوسط اتاق بازرگانی شهر "سرگودا" با حضور در سفارت ایران در اسلام‌آباد با «سیدمحمدعلی حسینی» سفیر کشورمان دیدار و پیرامون آخرین تحولات روابط دو کشور، همکاری‌های اقتصادی، بازرگانی و ترانزیت تبادل نظر کردند.

طرفین در این دیدار نسبت به ارتقا همکاری‌های تجاری و گسترش زمینه های صادرات و واردات میان ایران و پاکستان ابراز تمایل نمودند.

هیات تجاری پاکستان و سفیر ایران همچنین بر ارتباط بیشتر میان بخش های خصوصی، تجار و اتاق های بازرگانی دو کشور تاکید کردند.

در این نشست رئیس و نمایندگان بخش بانوان صنایع کوچک و متوسط اتاق سرگودا هم حضور داشتند و بر لزوم تداوم اینگونه جلسات برای حفظ و ارتقا روابط بخش تجارت و صنعت در دو کشور با حضور زنان تاکید کردند.

مسوولان اتاق بازرگانی سرگودا همچنین از سفیر جمهوری اسلامی ایران برای سفر به این شهر و دیدار با جامعه تجار دعوت کردند که با استقبال سفیر کشورمان همراه شد.

روزهای اخیر نیز هیاتی از فدراسیون اتاق‌های بازرگانی و صنایع پاکستان در اسلام‌آباد طی دیدار با سفیر ایران درخصوص افزایش تبادل هیات‌های تجاری میان دو کشور، همکاری‌ها میان بنادر چابهار و گوادر تجارت ترانزیت رایزنی کرد.

کد خبر 45171

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 2 =