پایان روز پرنوسان بورس با رشد یک هزار و ۷۰۰ واحدی

شاخص کل بورس تهران در حالی به کار خود با رشد یک هزار و ۷۱۸ واحدی پایان داد که در ساعات نخست معاملات روز جاری(شنبه) تا ۱۱ هزار واحد نیز افزایش را به ثبت رسانده بود.

به گزارش خبرنگار اگزیم‌نیوز، شاخص کل بورس تهران امروز در حالی که در ساعت نخست از آغاز معاملات تا ۱۱ هزار واحد رشد را به ثبت رسانده بود در پایان معاملات با یک هزار و ۷۱۸ واحد رشد (معادل ۰.۱۲ درصد) در ارتفاع یک میلیون و ۴۰۷ هزار و ۷۵۸ واحدی قرار گرفت.

شاخص قیمت (وزنی-ارزشی) با ۴۳۰ واحد رشد به ۳۵۲ هزار و ۷۲۲ واحد رسید.

شاخص کل هم وزن با ۹۹۴ واحد افزایش در ارتفاع ۴۰۴ هزار و ۲۴۸ واحدی ایستاد.

شاخص کل هم وزن نیز ۶۲۸ رشد داشت و ۲۵۵ هزار و ۴۱۵ واحد شد.

شاخص آزاد شناور با ۴هزار و ۸۱۵ واحد رشد، شاخص بازار اول با یک هزار و ۶۹۷ واحد افت و شاخص بازار دوم با ۱۲ هزار و ۶۵۴ واحد افزایش به ترتیب به یک میلیون و ۸۳۵ هزار و ۱۴۰ واحد، یک میلیون و ۵۷ هزار و ۶ واحد و ۲ میلیون و ۷۵۵ هزار و ۲۱۶ واحد رسیدند.

شاخص کل فرابورس هم با ۴۷ واحد رشد به ۲۰ هزار و ۲۴۰ واحد رسید.

امروز و در بازار بورس تهران بیش از ۷ میلیارد و ۸۴۵ میلیون برگه سهم و حق تقدم به ارزش ۵ هزار و ۹۴۶ میلیارد تومان در ۸۸۳ هزار نوبت معاملاتی داد و ستد شد. در فرابورس نیز ۳ میلیارد و ۳۵۷ میلیون برگه سهم و اوراق بهادار به ارزش ۵ هزار و ۲۰۴ میلیارد تومان در ۴۲۵ هزار نوبت معاملاتی خرید و فروش شد.

بیشترین تاثیر مثبت در رشد یک هزار و ۷۰۰ واحدی شاخص کل مربوط به نمادهای فارس، وبملت و وتجارت و بیشترین تاثیر منفی نیز مربوط به نمادهای پارسان، فخوز، فملی و میدکو بود.

نمادهای پرتراکنش امروز بازار سرمایه هم سپید، شستا، فملی، فارس، خساپا، ومدیر و برکت بودند.

کد خبر 45256

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 9 =