همپایی تجار و دیپلمات ها در روابط تهران-مسکو

سفیر روسیه در تهران: دیپلمات های دو کشور کار خود را انجام دادند و اکنون به تجار و بازرگانان است تا برای افزایش سطح روابط تلاش کنند

موانع توسعه روابط ایران و روسیه بزودی رفع می شود و چشم انداز روابط دو کشور روشن است. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی اگزیم نیوز، لوان جاگاریان سفیر روسیه در ایران در سومین همایش کاربردی تجارت ایران و روسیه که در محل نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به توافق دو کشور برای تسهیل  صدور روادید تاجران و فعالان اقتصادی انتظار داریم سطح روابط  ایران و روسیه افزایش یابد.

وی افزود: دیپلمات های دو کشور کار خود را انجام دادند  و اکنون به تجار و بازرگانان است تا برای افزایش سطح روابط تلاش کنند.  سفیر روسیه در ایران ادامه داد: در هفته جاری مقام های عالی گمرک روسیه و نیز وزارت کشاورزی به ایران می آیند تا برخی موانع موجود  در راه مبادلات دو کشور را مرتفع کنند و بخش خصوصی ایران نیز می تواند از این فرصت برای ارائه دیدگاه های خود استفاده کند.

 وی  با بیان این که روابط ایران و روسیه در حال گسترش است گفت: با رایزنی و تعامل می توانیم چالش ها و موانع را در راه توسعه همکاری های اقتصادی و تجاری از میان برداریم و بزودی راه برای گسترش روابط هموار خواهد شد.

کد خبر 4664

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 10 =