۲۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۷
رشد ۳ هزار واحدی شاخص کل بورس

شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز(یکشنبه) بازار سرمایه ۳هزار و ۳۴۱ واحد رشد کرد و در ارتفاع یک میلیون و ۴۴۲ هزار و ۵۸۶ واحدی قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار اگزیم نیوز، تمامی شاخص های بورس تهران در پایان معاملات امروز بازار سرمایه سبزپوش بودند به نحوی که شاخص کل با ۳هزار و ۳۴۱ واحد رشد (معادل ۰.۲۳ درصد) به یک میلیون و ۴۴۲ هزار و ۵۸۶ واحد رسید. این در حالی است که در ساعت نخست از معاملات امروز، شاخص کل تا ۷ هزار واحد رشد را هم تجربه کرده بود.

شاخص قیمت (وزنی-ارزشی) هم رشدی ۸۲۸ واحدی داشت و ۳۵۷ هزار و ۷۶۳ واحد شد.

شاخص کل هم وزن نیز در پایان معاملات امروز با یک هزار و ۴۸ واحد افزایش، در ارتفاع ۳۸۸ هزار و ۹۹۹ واحدی ایستاد.

شاخص قیمت هم وزن نیز ۶۶۰ واحد رشد کرد و ۲۴۵ هزار و ۱۱۴ واحد شد.

شاخص آزاد شناور با ۴ هزار و ۵۷۲ واحد رشد، شاخص بازار اول با ۳ هزار و ۳۴۴ واحد افزایش و شاخص بازار دوم هم با ۳هزار و ۹۱۱ واحد رشد به ترتیب به یک میلیون و ۸۴۱ هزار و ۶۲۶ واحد، یک میلیون و ۹۳ هزار و ۷۷۷ واحد و ۲ میلیون و ۷۹۰ هزار و ۱۰۹ واحد رسیدند.

شاخص کل فرابورس نیز در پایان معاملات امروز با ۶۱ واحد افزایش در ارتفاع ۲۰ هزار و ۵۲۹ واحدی ایستاد.

امروز و در بورس تهران بیش از ۷ میلیارد و ۲۷۲ میلیون برگه سهم و حق تقدم به ارزش ۵هزار و ۷۵۸ میلیارد تومان در ۵۴۴ هزار نوبت معاملاتی داد و ستد شد. در فرابورس هم یک میلیارد و ۹۸۷ میلیون برگه سهم و اوراق بهادار به ارزش ۹ هزار و ۱۱۸ میلیارد تومان در ۲۸۵ هزار نوبت معاملاتی خرید و فروش شد.

بیشترین تاثیر مثبت در رشد ۳ هزار واحدی شاخص کل مربوط به نمادهای فخوز، نوری، کگل، رمپنا، شیراز و خبهمن و بیشترین تاثیر منفی نیز مربوط به شستا بود.

نمادهای پرتراکنش امروز بازار سرمایه هم شستا، شپنا، خبهمن، خگستر، کالا، فسبزوار و فملی بودند.

کد خبر 47896

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 4 =