۲۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۸
افت ۷هزار واحدی شاخص کل بورس

شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز(سه‌شنبه) بازار سرمایه ۷ هزار و ۷۱۶ واحد دیگر افت کرد و در ارتفاع یک میلیون و ۴۰۸ هزار و ۵۸۲۰ واحدی قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار اگزیم‌نیوز، تمامی شاخص‌های بورس تهران در پایان معاملات امروز بازار سرمایه و در ادامه روند منفی روزهای اخیر افت داشتند به نحوی که شاخص کل با ۷ هزار و ۷۱۶ واحد افت (معادل ۰.۵۴ درصد) در ارتفاع یک میلیون و ۴۰۸ هزار و ۵۸۲ واحدی قرار گرفت.

شاخص قیمت (وزنی-ارزشی) هم افتی یک هزار و ۹۱۳ واحدی داشت و ۳۴۹ هزار و ۳۲۵ واحد شد.

شاخص کل هم وزن نیز در پایان معاملات امروز، با ۹۲۹ واحد اصلاح، در ارتفاع ۳۸۳ هزار و ۹۴۵ واحدی قرار گرفت.

شاخص قیمت هم وزن نیز با ۵۸۵  واحد کاهش، ۲۴۱ هزار و ۹۰۲ واحد شد.

شاخص آزاد شناور با ۱۰ هزار و ۷۰۳ واحد افت، شاخص بازار اول با ۴هزار و ۱۵۶ واحد کاهش و شاخص بازار دوم با ۲۰ هزار و ۲۵۹ واحد ریزش به ترتیب به یک میلیون و ۷۹۹ هزار و ۲۲۵ واحد، یک میلیون و ۶۶هزار و ۷۴۶ واحد و ۲ میلیون و ۷۲۸ هزار و ۲۷۶ واحد رسیدند.

شاخص کل فرابورس نیز در پایان معاملات امروز ۳۴ واحد افت داشت و ۲۰ هزار و ۲۵۲ واحد شد.

امروز و در بازار بورس تهران بیش از ۴ میلیارد و ۴۶۷ میلیون برگه سهم و حق تقدم به ارزش ۴هزار و ۱۲۳ میلیارد تومان در ۴۶۹ هزار نوبت معاملاتی داد و ستد شد. در فرابورس هم یک میلیارد و ۸۸۵ میلیون برگه سهم و اوراق بهادار به ارزش ۸ هزار و ۵۸۶ میلیارد تومان در ۲۴۲ هزار نوبت معاملاتی خرید و فروش شد.

بدین ترتیب ارزش معاملات در ۲ بازار بورس و فرابورس در پایان معاملات امروز بازار سرمایه به حدود ۱۳ هزار میلیارد تومان رسید.

بیشترین تاثیر منفی در افت ۷ هزار واحدی شاخص کل بورس مربوط به نمادهای فارس، شپدیس، شستا، فولاد، فملی و پترول و بیشترین تاثیر مثبت نیز مربوط به نماد پاکشو بود.

نمادهای پرتراکنش امروز بازار سرمایه هم بورس، شستا، کالا، انرژی۳، برکت، فسبزوار و وبملت بودند.

کد خبر 47961

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 9 =