نقش دیپلماسی اقتصادی سردار سلیمانی با کشورهای همسایه بسیار موثر بود

رئیس کل بانک مرکزی، نقش سردار سلیمانی را در توسعه مناسبات اقتصادی و تجاری با کشورهای همسایه بسیار موثر دانست و گفت: نگاه ویژه شهید سلیمانی به دپپلماسی اقتصادی در کنار موضوعات نظامی، امنیتی و سیاسی بسیار پررنگ بود.

به گزارش روز یکشنبه اگزیم نیوز،‌ «علی صالح آبادی» در گفت‌وگویی با بیان اینکه نقش دیپلماسی اقتصادی حاج قاسم با نقش نظامی ایشان برابر بود، افزود: مهمترین اولویت سردار در مناسبت‌های اقتصادی و تجاری نگاه به همسایگان بود و با گشایشی که در توسعه این روابط انجام داده بود، می توانیم این تعاملات را ادامه دهیم.

رئیس کل بانک مرکزی با اشاره به جسارت و شجاعت در تصمیم‌گیری سردار سلیمانی، گفت: اگر مسوولان اقتصادی ما این ویژگی را سرلوحه خود قرار دهند، اتفاق‌های خوبی رقم خواهد خورد.

وی با بیان اینکه عشق و خدمت به مردم در سردار سلیمانی مثال‌زدنی است و مردم این عشق را به خوبی درک کردند،‌ ادامه‌داد: در تشیع پیکر سردار، این علاقه عاشقانه ثابت شد. 

رئیس کل بانک مرکزی اضافه‌کرد: مسوولان اگر خالصانه به مردم خدمت کنند و مردم را دوست داشته باشند، مردم نیز تعامل خوبی با آنان خواهند داشت. 

صالح آبادی، نگاه سردار سلیمانی به ظرفیت‌های داخلی را از دیگر ویژگی ‌ای وی دانست و گفت: با ادامه راه سردار سلیمانی باید برای پیشرفت اقتصاد نگاه داخل و به‌ویژه تکیه بر نیروهای جوان داشته باشیم.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد که همگان در مکتب شهید سلیمانی قدم بردارند و این راه روشن را ادامه دهند.

کد خبر 49339

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 8 =