دولت سیزدهم یکهزار واحد صنعتی را به چرخه تولید بازگرداند

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران از بازگشت بیش از یکهزار و ۷۰۰ واحد تولیدی راکد در داخل و خارج شهرک‌های صنعتی طی امسال به چرخه تولید خبر داد و گفت: فعالسازی یکهزار واحد از این تعداد در دولت سیزدهم انجام شد.

به گزارش اگزیم نیوز، علی رسولیان روز جمعه همزمان با سفر رییس جمهور و هیات دولت به استان گیلان در گفت و گوی اختصاصی، افزود: طرح افزایش تولید را در کشور در ۲ بخش احیای پروژه‌ها و واحدهای تولیدی راکد و افزایش تولید واحد فعال آغاز کرده ایم.

وی با تاکید بر اینکه برای اجرای این طرح راهکارهایی در نظر گرفته شده است که یکی از ابزار مالی آن زنجیره تامین مالی است ، گفت: صنایع کوچک  متولی طرح افزایش تولید عنوان کرد .

مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران اظهار داشت: از ابتدای امسال تاکنون یک هزار و ۴۸۵ واحد در داخل شهرک‌ها به عرصه تولید بازگشتند که ۲۵ هزار شغل جدید را ایجاد کرد.

وی به فعالسازی بیش از ۳۰۰ واحد تولیدی خارج از شهرک ها نیز اشاره کرد و گفت: از مجموع واحدهای احیا شده طی سال‌جاری حدود یکهزار واحد از زمان استقرار دولت سیزدهم بوده است.

رسولیان با بیان اینکه حدود ۲ هزار و ۶۷ واحد راکد در کشور وجود دارد، گفت: احیای یک هزار و ۶۰۰ واحد در داخل شهرکها و یک هزار و۴۰۰ واحد صنعت در خارج از شهرک ها برای امسال هدف گذاری شده است.

 همزمان با سفر رییس جمهوری به گیلان تعدادی از وزرا و معاونان وزیر وی را همراهی می کرده اند.

کد خبر 50060

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 11 =