بهادری‌جهرمی: امکان ثبت‌نام جاماندگان طرح هدفمندی یارانه فراهم می‌شود

سخنگوی دولت گفت: سازمان هدفمندی یارانه‌ها به زودی سایتی را معرفی می‌کند که امکان ثبت‌نام برای جاماندگان وجود داشته باشد.

به گزارش اگزیم نیوز، علی بهادری جهرمی روز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیات دولت در گفت‌وگو با خبرنگاران این موضوع را اعلام کرد و گفت: در جلسه دولت گزارشی از روند و پیشرفت برنامه‌های اصلاح در نظام پرداخت یارانه‌ها که در سال‌های گذشته برای مردم مشکلاتی ایجاد کرده بود ارایه شد.

وی افزود: همچنین جلسه ستاد تنظیم بازار با حضور معاون اول در حال برگزاری است.

سخنگوی دولت به یکی از مصوبات امروز هیات دولت اشاره و از موافقت دولت با لغو روادید ایران، قطر خبر داد و گفت: لغو روادید و گذرنامه‌های خاص لغو شد تا رفت و آمدها و ارتباطات با سهولت بیشتری برقرار شود. 

بهادری جهرمی در ادامه به سایر مصوبات امروز هیات دولت اشاره کرد و گفت: اساس نامه‌ پیشنهادی وزارت جهاد و گردشگری به تصویب هیات وزیران رسید و در کنار آن اصلاحاتی در برخی آیین نامه‌ای از جمله درباره تامین شهریه خانواده معظم شهدا و ایثارگران و برخی مشکلات در دانشگاه‌های دولتی و آزاد با پیشنهاد بنیاد شهید و ایثارگران صورت گرفت.

سخنگوی دولت در بخش دیگری از گفت‌وگوی خود با خبرنگاران درباره زمان برداشت یارانه واریزی به حساب سرپرستان خانوار گفت: زمان آن از طریق سازمان هدفمندی یارانه‌ها اطلاع‌رسانی خواهد شد.

وی درباره واریزی یک مرحله یارانه به حساب برخی سرپرستان خانوار تصریح کرد که یک ماه واریزی صحت ندارد بلکه برای همه مبلغ دو ماه یارانه واریز شده که اکنون قابل برداشت نیست.

سخنگوی دولت این را هم اضافه کرد که برای دهک‌بندی افراد سایت وزارت رفاه در حال پاسخگویی است و آندسته از افرادی که ثبت‌نام نکرده‌اند، سازمان هدفمندی یارانه‌ها به زودی سایتی را در این زمینه اعلام خواهد کرد که امکان ثبت‌نام برای جاماندگان وجود خواهد داشت.

بهادری جهرمی با بیان اینکه همه افراد رتبه‌بندی شده در دهک‌های یک تا ۹ یارانه دریافت می‌کنند، تأکید کرد: کسانی که مقرر شود یارانه دریافت کنند مشابه سایر مردم از همان ابتدا کمک هزینه خود را دریافت خواهند کرد.

سخنگوی دولت درباره واردات خودرو هم گفت که من زمانی برای واردات خودرو مطرح نکردم بلکه درباره واردات خودرو اعلام کردم پیشنهادی از سوی وزارت صمت مطرح شده که در کمیسیون اقتصادی دولت در حال بررسی است و به‌زودی پس از نهایی شدن در کمیسیون به هیأت وزیران ارسال می‌شود و در صورت موافقت، محدودیت واردات در برخی حوزه‌ها برطرف خواهد شد.

کد خبر 52698

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 0 =