آخرین جزئیات از حساب و کتاب دولت و شرکت‌های دولتی/ مطالبات دولت ۴۳۷ هزار میلیارد تومان شد

با توجه به اطلاعات جمع‌آوری شده، رقم بدهی‌ها و مطالبات دولت به ترتیب به مبلغ یک میلیون و ۱۶۲ هزار و ۴۸۵ میلیارد تومان و مبلغ ۴۳۷ هزار و ۵۱۷ میلیارد تومان رسیده است.

به گزارش روز سه شنبه اگزیم‌نیوز، براساس بند(الف) ماده (۱) قانون رفع موانع تولید رقابت‌پذیر و ارتقای نظام مالی کشور مصوب اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۴ و ماده ۳ آیین نامه اجرایی که به تصویب هیات وزیران رسیده است، گزارش جامع بدهی‌ها و مطالبات دولت و شرکت‌های دولتی می‌باید در مقاطع فصلی و سالانه بر اساس آخرین اطلاعات درج شده توسط دستگاه‌های اجرایی در سامانه مدیریت اطلاعات بدهی‌ها و مطالبات دولت (سماد) تهیه و به مراجع قانونی ذیربط ارائه شود.

از آبان ماه ۱۳۹۴ تاکنون بالغ بر ۳۱ گزارش جامع فصلی و سالانه تهیه و برای ارائه به مراجع ذیربط برای رئیس جمهور ارسال شده است. این گزارش‌ها بر مبنای اطلاعات ثبت شده (بیش از ۱۵۱ هزار فقره گزارش) توسط بیش از ۳هزار و ۵۰۰ دستگاه اجرایی (نقطه گزارشگری) و سراسر کشور و مستند به تراز مالی آنها پس از بررسی و پالایش شده و تجربه شده است.

شایان ذکر است براساس اطلاعات ثبت شده در سامانه فوق‌الذکر تا پایان شهریورماه سال جاری بدهی‌ها و مطالبات دولت بر حسب طبقات مندرج در ماده یک قانون مذکور به ترتیب مبلغ یک میلیون و ۱۶۲ هزار و ۴۸۵ میلیارد تومان و مبلغ ۴۳۷ هزار و ۵۱۷ میلیارد تومان است.

جزئیات بدهی‌ها و مطالبات دولت و شرکت‌های دولتی به شرح زیر است:(میلیون ریال)

اقتصاد ,

کد خبر 54379

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 11 =