بررسی شرایط واگذاری سهام پالایش شازند و سرخآبی‌ها در جلسه هیات واگذاری

در جلسه هیات واگذاری تصویب قیمت، شرایط واگذاری، واگذاری بابت رد دیون و فروش سهام از طریق بازار سرمایه شرکت‌های پالایش نفت امام خمینی (ره) (شازند)، فرهنگی ورزشی استقلال، فرهنگی ورزشی پرسپولیس و صنعتی و معدنی اپال پارسیان سنگان بررسی و تصویب شد.

به گزارش روز سه شنبه اگزیم‌نیوز از وزارت امور اقتصادی و دارایی، در سیصد و نود و پنجمین جلسه هیات واگذاری با حضور «سیداحسان خاندوزی» رییس هیات و سایر اعضاء برگزار شد و تصویب قیمت سهام پالایش امام خمینی (ره) شازند جهت واگذاری به بانک‌های صنعت و معدن، توسعه تعاون، پست بانک، بانک مسکن، بانک ملی، بانک سپه، بانک کشاورزی و بانک توسعه صادرات به منظور افزایش سرمایه آنها از جمله مواردی بود که در نشست امروز هیات واگذاری مطرح شد.

همچنین تصویب قیمت پایه و شرایط واگذاری سهام شرکت‌های فرهنگی ورزشی استقلال و فرهنگی ورزشی پرسپولیس جهت عرضه از طریق بازار سرمایه از مواردی دیگری بود که در دستور کار امروز هیات قرار گرفت و در خصوص آن تصمیم‌گیری شد. قیمت‌گذاری مجدد شرکت صنعتی و معدنی اپال پارسیان سنگان بابت رد دیون به سازمان تامین اجتماعی و صندوق بازنشستگی کشوری و لشکری نیز آخرین دستور کار هیات واگذاری در نشست امروز بود که مورد بررسی و تصویب این هیات قرار گرفت.

کد خبر 59862

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 16 =