قوانین دست‌وپاگیر پیش‌روی بخش خصوصی رفع شود

فعال بخش خصوصی گفت: رهبر معظم انقلاب نظر حکیمانه داشتند و راه را برای بخش خصوصی تبیین کردند و از دولت خواستند تا قوانین و مقررات دست و پاگیر پیش روی تولیدکنندگان به ویژه فعالان بخش خصوصی را بردارند.

به گزارش روز چهارشنبه اگزیم نیوز، دوشنبه گذشته جمع زیادی از کارآفرینان، تولیدکنندگان و دانش بنیان‌ها با حضور در حسینیه امام خمینی(ره) با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند و ضمن اعلام مشکلات و دیدگاه‌های خود از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب بهره‌مند شدند.

«حمید حمدانی» درباره این جلسه گفت: جلسه پرباری بود و حضرت آقا به تمام مسائل مسلط بود و حتی بهتر از ما در جریان مشکلات قرار داشت.

وی که در زمینه زراعت چوبی و اوراق فشرده چوبی فعال است، گفت: فعالان و تولیدکنندگان در این جلسه دغدغه و مسائل خود را بیان کردند و من نیز مشکلات حوزه فعالیت خود که در زمینه اوراق سپرده پولی، زراعت چوب، قوانین سازمان امور اراضی و امور طبیعی کشور بود را مطرح کردیم.

این فعالی بخش خصوصی ادامه داد: رهبری عنوان کردند باید این قوانین دست و پاگیر از پیش روی بخش تولید به ویژه بخش خصوصی برداشته شود و دولت رقیب بخش خصوصی در اجرای پروژه‌ها نباشد و حمایت همه جانبه از بخش خصوصی انجام شود.

وی گفت: در بحث اوراق فشرده چوبی می‌توان از آبهای سطحی،‌ آب‌های کشاورزی و آب‌های صنعتی استفاده کرد و برای نمونه می‌توان به شهر اهواز اشاره کرد و دولت می‌تواند آب‌های سطحی و فاضلابی را به کانون ریزگردها که ۴۵ هزار هکتار است منتقل کند و این کانون فرصتی برای اشتغال جوانان است و ما نیز متعهد می‌شویم که محصولات آنها را به صورت کامل خریداری کنیم و پس از زراعت اوراق فشرده چوبی را در تولید مبلمان اداری و خانگی استفاده کنیم.

حمدانی تاکید کرد: این پتانسیل وجود دارد در حوزه ما وجود دارد که می‌توانیم تولیدات خود را به ۱۵ کشور صادر کنیم و با اجرای طرح‌های پیشنهادی می‌توانیم ۵۰ درصد واردات مواد اولیه به کشور را کاهش دهیم.

وی اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب با نظرات حکیمانه خود راه را برای بخش خصوصی تبیین کردند و خواستند ضمن صرفه‌جویی در مصرف انرژی، بهره‌وری را افزایش دهیم.

کد خبر 60505

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 1 =