تحقق اقتصاد مقاومتی از مسیر کسب و کارهای کوچک

رئیس اتاق اصناف همدان: یکی از موضوعاتی که در اقتصاد تأثیرگذار بوده و اهالی فن بر آن تأکید دارند تعریف مجموعه کسب و کار کوچک در شبکه‌های اقتصادی و ارتباطی با برندی خاص است تا بتوانند از ظرفیت‌های موجود به خوبی استفاده کنند

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی اگزیم نیوز، رییس اتاق اصناف همدان شعار امسال را یکی از مهم‌ترین مطالبات بخش خصوصی دانست و اظهار کرد: ما در حال حاضر به مدیران ریسک‏‎ پذیر نیاز داریم و دولت می‌تواند در این حوزه به آموزش مدیران روی آورد.

حمیدرضا فرسایی وحید با بیان اینکه هنوز برخی از مسئولان نمی‌توانند تحلیل صحیحی درباره اقتصاد مقاومتی ارائه دهند، افزود: دولت به مدیران با توجه به نوع فعالیت آنها درباره تحقق اقتصاد مقاومتی آموزش بدهد.

رئیس اتاق اصناف همدان با تأکید بر اینکه اصناف نقش مهمی در حوزه توزیع بر عهده دارد، تصریح کرد: ابتدا باید تولید بر اساس نیاز مصرف‎کننده صورت گیرد و پس از آن توزیع مطلوب کالاها توسط اصناف انجام شود.

وی با بیان اینکه امروز اصناف نیز باید به مدد یافته‌های جدید اقتصادی به تحقق اقتصاد مقاومتی کمک کنند، ادامه داد: یکی از موضوعاتی که در اقتصاد تأثیرگذار بوده و اهالی فن بر آن تأکید دارند تعریف مجموعه کسب و کار کوچک در شبکه‌های اقتصادی و ارتباطی با برندی خاص است تا بتوانند از ظرفیت‌های موجود به خوبی استفاده کنند.

فرسایی‌وحید تأکید کرد: اتاق اصناف خود را آماده حرکت به سوی یافته‌های جدید علمی در دنیای اقتصاد کرده تا شبکه‌های جدید اقتصادی را در حوزه توزیع تعریف و اجرا کند و اتحادیه‌ها را نیز همراه خود گرداند.

کد خبر 6175

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 2 =