معاون سازمان امور مالیاتی: مالیات بهترین راهکار برای کنترل و مهار تورم کشور است

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان امور مالیاتی کشور اخذ مالیات را بهترین‎ راهکار به منظور ثبات اقتصادی، کنترل و مهار تورم در کشور عنوان کرد.

به گزارش اگزیم نیوز، رحمان پلیمی روز چهارشنبه در حاشیه آیین تکریم و معارفه مدیر کل امور مالیاتی استان خوزستان اظهار داشت: قانون گذار و دولت بهترین راه را برای تامین مالی دولت، اخذ مالیات ارزیابی کرده‌اند و تمام تلاش خود را معطوف به تامین مالی دولت از طریق مالیات در بحث بودجه عمومی می‌دانند.

وی افزود: در این راستا وصول مالیات با رعایت عدالت مالیاتی و مودی مداری به عنوان هدف اصلی سازمان مالیاتی مدنظر قرار گرفته و براساس آن نیز برنامه‌ریزی و تلاش می‌شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان امور مالیاتی کشور در بخش دیگر از سخنان خود با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری بر لزوم استقلال بودجه و عدم اتکا به نفت اشاره و بر سالم سازی اقتصاد، تلاش برای ایجاد ثبات در اقتصاد کشو و توزیع عادلانه درآمدها تاکید کرد.

طی حکمی از سوی محمدهادی سبحانیان رییس کل امور مالیاتی کشور علی خورشیدی به عنوان مدیر کل امور مالیاتی خوزستان منصوب شد خورشیدی پیش از این مدیر کل امور مالیاتی استان یزد بوده است پیش از این نیز فرشید علاسوند سکان اداره کل امور مالیاتی خوزستان را برعهده داشت.

کد خبر 62912

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 11 =