کارشناس مسکن: برخی در فضای مجازی بر طبل افزایش قیمت می‌کوبند

یک کارشناس حوزه مسکن گفت: برخی در فضای مجازی به دنبال دامن ‌زدن به افزایش قیمت مسکن و نرخ اجاره‌بها هستند که این موضوع می‌تواند در تصمیم فروشندگان اثر گذار باشد.

به گزارش روز دوشنبه اگزیم نیوز، فرشید ایلاتی با اشاره به اینکه برخی در فضای مجازی به دنبال دامن ‌زدن به افزایش قیمت مسکن و نرخ اجاره‌بها هستند، اظهار داشت: مطالبی که در این فضا قرار داده شده به طور طبیعی در روند افزایش قیمت‌ها چه در بخش اجاره و چه خرید و فروش اثر گذار است.

وی افزود: البته نمی‌توان چشم از واقعیت‌ها نیز برداشت و منکر گرانی‌ها شد، اما با توجه به تورمی که در بخش‌های مختلف وجود دارد، بهتر است دولت در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به‌عنوان «مهار تورم و رشد تولید» نام‌گذاری شده، تمرکز خود را تنها به یک بخش معطوف کند که آن بخش نیز حوزه مسکن است.

وی با بیان اینکه دولت نمی‌تواند با یک‌دست به دنبال مهار تورم در تمام بخش‌ها باشد، تصریح کرد: به همین منظور به‌عنوان‌مثال در یک بازه زمانی مشخص و با تمرکز بر روی بخش مسکن، دولت می‌تواند نه‌تنها در این حوزه گام‌های اساسی بردارد؛ بلکه با توجه ‌به اینکه مسکن مهم‌ترین نیاز مردم است با حل این مشکل شاهد رضایتمندی هر چه بیشتر آنها نیز خواهیم بود.

ایلاتی گفت: در همین راستا بهتر است دولت در گام نخست تمام تمرکز خود را برای مهار تورم در بخش مسکن به‌عنوان اصلی‌ترین نیاز مردم که سبب شده دغدغه‌های زیادی نیز برای آنها ایجاد شده گذاشته و با حل آن می‌توان گفت که گامی جدی برای مهار تورم و در واقع رضایتمندی مردم برداشته است.

کد خبر 63056

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 5 =