وزیر اقتصاد: دولت برای اجرای سریعتر پروژه‌ها با تمام توان کمک می‌کند

وزیر امور اقتصادی و دارایی در بازدید از طرح تجاری و تفریحی سنه سنتر در سنندج گفت: تمام همت دولت کمک به سرمایه گذاران برای اجرای سریعتر طرح ها است و در این زمینه کوتاهی نمی‌کند.

به گزارش اگزیم نیوز، سیداحسان خاندوزی روز پنجشنبه بعد از ورود به فرودگاه سنندج در بازدید از طرح سنه سنتر ابراز امیدواری کرد که با کمک دولت به سرمایه‌گذار این طرح و سایر طرحهای نیمه تمام، شاهد توسعه استان کردستان باشیم.

وی یادآور شد: طرح سنه سنتر با وجود اینکه سال ۹۹ شروع شده، پیشرفت قابل قبولی دارد و این مهم جای تقدیر دارد.

سرمایه گذار عراقی این طرح نیز گفت: سنه سنتر در حال حاضر ۸۲ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و در ۶ طبقه احداث می شود.
عملیات اجرایی ساخت مجتمع تجاری و بازار بزرگ سنه سنتر در زمینی به مساحت بیش از۵۰ هزار مترمربع و سرمایه گذاری ۲ هزار میلیارد ریالی با مشارکت سرمایه‌گذاری از اقلیم کردستان عراق در سنندج در حال اجرا است.
با برنامه ریزی های انجام شده سرمایه گذار خارجی از اقلیم کردستان با مشارکت شهرداری و سرمایه گذاری ۲ هزار میلیارد ریالی این مجتمع تجاری و بازار روز احداث می‌شود.
این مجموعه در زمینی به مساحت بیش از ۵۰ هزار متر مربع و مساحت عرصه بیش از ۱۵ هزار و ۵۵۳ مترمربع به صورت ۲ سمت دسترسی از بلوار پاسداران و جاده ساحلی ساخته خواهد شد.

عملیات اجرایی این مجتمع در ۲ بخش شامل یک ساختمان مجزا از ساختمان اصلی (شماره یک) به مساحت زیربنای ۴۰۰ مترمربع در جبهه شمالی عرصه به صورت طبقه همکف و طبقه اول به صورت انباری تجاری است.

ساختمان دیگر نیز به صورت مجزا از ساختمان اصلی (شماره ۲) به مساحت زیربنای یک هزار و ۴۰۰ مترمربع در جبهه جنوب غربی عرصه شامل (زیرزمین یک و ۲ به صورت انبار تجاری و پارکینگ روباز) بر روی سقف زیرزمین یک به تعداد ۵۳ واحد احداث می‌شود.

کد خبر 63569

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 5 =